Newsy

Tomasz Jacyków: na Instagramie jestem Tomaszem J., a nie celebrytą

2018-02-23  |  06:21

Instagram ma być moją zabawką – mówi stylista. Podkreśla, że konta w popularnym serwisie społecznościowym nie traktuje jako sposobu autopromocji, lecz jako rozrywkę. Chętnie pokazuje jednak kulisy swoich dokonań zawodowych, np. publikując zdjęcia z planu programu „Remont na 5”.

Tomasz Jacyków prowadzi na Instagramie konto o nazwie tomaszekj. W przeciwieństwie do większości gwiazd nie podaje tam żadnych danych osobistych ani kontaktu do agenta – tożsamość właściciela profilu można poznać wyłącznie na podstawie fotografii. Stylista publikuje ponadto zdjęcia bez komentarzy i popularnych hasztagów.

– Ja tam jestem Tomaszem J., nie celebrytą, nie stylistą – mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodarz programu „Gwiazdy na dywaniku” twierdzi, że jego konto na Instagramie od początku miało mieć wyłącznie prywatny charakter, nie zamierzał bowiem wykorzystywać go w celach autopromocji. Przyznaje, że tego założenia nie udało się do końca zrealizować, konto obserwuje bowiem wielu fanów stylisty. Obecnie Tomasz Jacyków ma na Instagramie blisko 10 tys. obserwujących.

– On nie ma napędzać mi followersów, tylko ma być moją zabawką, tak go traktuję, stać mnie na to – mówi stylista.

Na Instagramie Tomasza Jacykowa dominują zdjęcia prywatne, pokazujące najnowsze stylizacje artysty lub dokumentujące wakacyjne wyjazdy i spotkania z przyjaciółmi. Stylista nie stroni jednak również od publikowania zdjęć odsłaniających kulisy jego życia zawodowego – niedawno umieścił na Instagramie krótki filmik z planu magazynu „Remont na 5”, emitowanego od stycznia 2017 roku na antenie stacji Tele5.

– Nasz program, mój i Daniela Wieleby, robimy już drugi sezon. Aranżacja wnętrz i projektowanie mebli to coś, co w znacznej mierze w tej chwili mnie pochłania – mówi Tomasz Jacyków.

Stylista twierdzi, że pod względem zawodowym jego oczkiem w głowie jest obecnie kolejny sezon programu „Gwiazdy na dywaniku”, który nagrywa wraz z Joanną Horodyńską. Ponadto Tomasz Jacyków kończy pracę nad swoją drugą książką – od ukazania się jego debiutanckiej publikacji, zatytułowanej „O elegancji i obciachu Polek i Polaków” minęły już cztery lata. Zajmuje się także kostiumami do spektakli teatralnych.

– Nadal zajmuję się kostiumami. Co nowego? Nowy spektakl reżyserowany przez Olafa Lubaszenko w Teatrze Capitol, to pewnie późną wiosną – mówi Tomasz Jacyków.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.