Newsy

Tomasz Jacyków o kreacjach Patricii Kazadi: to skandal, żeby tak piękna dziewczyna wyglądała tak tandetnie

2014-06-05  |  07:20
Tomasz Jacyków nie szczędzi słów krytyki pod adresem stylistów Patricii Kazadi i negatywnie ocenia kreacje, w których gwiazda zaprezentowała się w finałowym odcinku „X Factora”. Jego zdaniem obydwie sukienki zupełnie nie były dopasowane do jej typu urody i sylwetki  –  zamiast tuszować niedoskonałości, podkreślały je. W efekcie gwiazda wyglądała tandetnie.

To skandal, że tak piękna dziewczyna, pięknie uczesana i umalowana była w tak strasznych szmatach, które wyglądały tak tandetnie, jakby to było za dwa złote. To było okropne. A zdaje się, że portale pisały, jak wyglądała cudnie. Mogłaby wyglądać cudnie, z taką twarzą absolutnie mogłaby wyglądać totalnie hollywoodzko, a wyglądała jak Piździpała Dolna  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tomasz Jacyków, stylista.

Tomasz Jacyków wytyka liczne błędy stylistom Patricii Kazadi. Do gustu nie przypadła mu ani złota kreacja z czarnym paskiem, ani długa biała suknia z wycięciem na brzuchu. 

–  Złoto super modne, natomiast trzeba wybrać tkaninę. To była tkanina, która się wyjątkowo nie drapowała i to pasisko w tej talii. Właściwie taka sukienka dla transwestyty. Ta biała z kolei podkreślająca wszystkie, jeżeli można w ogóle mówić o jakichś mankamentach sylwetki Patricii, to tutaj rzeczywiście, wszystko to wydobyto. Jeżeli ktoś ma najcudowniejsze skrzywienie kręgosłupa na świecie, czyli lordozę, to nie powinien odsłaniać brzucha. Bo lordoza powoduje wygięcie pupy z tyłu, natomiast niestety powoduje również wypchnięcie brzucha – tłumaczy Tomasz Jacyków.

Stylista podkreśla, że nad wyglądem gwiazdy powinien czuwać sztab fachowców. W tym przypadku – zawiedli wszyscy.

Wina jest ogólna: ktoś zakłada taką sukienkę pięknej dziewczynie, a ktoś inny mówi, że ona pięknie w tym wygląda – dodaje Tomasz Jacyków. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Natalia Jakuła: Uwielbiam połączenie stylu sportowego i eleganckiego. Jest to bardzo kobiece, wygodne i nareszcie modne

Trenerka cieszy się, że zakładając teraz adidasy do sukienki czy też szpilki do legginsów, nie jest postrzegana jako ktoś, kto nie zna trendów i nie potrafi się dobrze ubrać. Wręcz przeciwnie – styl sportowy ma coraz więcej zwolenniczek i zwolenników. Ona czuje się w nim doskonale, ale to nie oznacza, że stroni od eleganckich, dopasowanych sukienek, które podkreślają jej sylwetkę. Natalia Jakuła przekonuje, że nienaganną figurę zawdzięcza regularnym ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu, choć jak przekonuje, nie potrafi też odmówić sobie bezy czy brownie.

Konsument

Ostatnie lata przyniosły wysyp start-upów sektora foodtech. Rozwój rynku napędza rosnąca świadomość konsumentów

Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też upcyklingiem żywności i ograniczaniem marnotrawstwa. Są też obszary bardziej zaawansowane, takie jak mięso hodowane w laboratoriach czy druk 3D jedzenia. – Wiele osób myśli, że to może jakaś przemijająca moda, ja myślę, że to już zmiana, której nie da się zatrzymać – mówi Piotr Grabowski z foodtech.ac. Co istotne, podobnie podchodzą do tego inwestorzy, którzy chcą wspierać ten biznes.

IT i technologie

Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej

Fale elektromagnetyczne wytwarzane przez rośliny mogą stanowić akompaniament muzyczny. Dzięki specjalnemu urządzeniu impulsy zarejestrowane w Puszczy Białowieskiej zostały zamienione na dźwięki i dostarczone do studia produkcyjnego. Tam z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz i znanego producenta muzycznego Baascha powstała piosenka, stanowiąca efekt czwartej edycji projektu Czarna Polana. – Sporym wyzwaniem było zbieranie autentycznych dźwięków, bo dużo łatwiej jednak jest te dźwięki wyprodukować w zaciszu studia czy kupić, ale dzięki temu w „Pulsie” natura faktycznie wybrzmiewa – podkreślają realizatorzy kampanii.