Newsy

Łukasz Jemioł otworzył nowy butik flagowy w Warszawie

2015-02-20  |  06:45

To jest komfortowe miejsce z fajną energią  mówi Łukasz Jemioł o swoim nowym warszawskim butiku. Na jego lokalizację wybrał ulubioną ulicę projektantów, czyli Mokotowską. W butiku można kupić ubrania zarówno z tańszej linii Basic, jak i luksusowej linii Premium. 

Łukasz Jemioł kilka lat szukał dobrej lokalizacji dla swojego nowego warszawskiego butiku. Chciał, by było to miejsce z klimatem, a jednocześnie posiadające takie udogodnienia, jak miejsce do zaparkowania samochodu, infrastrukturę czy bliskość centrum miasta.

– Bardzo trudno jest znaleźć dobry lokal w Warszawie w dobrej, prestiżowej części miasta, z możliwością parkowania i piękną witryną. Też tu jest bardzo wysoko, loftowo, myślę, że to był strzał w dziesiątkę – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Do niedawna mieszkańcy Warszawy mogli kupować ubrania z kolekcji Łukasza Jemioła w Galerii Mokotów. Mieścił się tam pierwszy w Polsce corner shop, czyli sklep umieszczony w specjalnie wydzielonej przestrzeni już istniejących butików. Fani projektanta mogli tam kupić ubrania z linii Basic. Nowy butik mieści się przy ulicy Mokotowskiej. Swoje salony mają tam już m.in. Robert Kupisz, Maciej Zień, Plich i Mariusz Przybylski. W nowym lokalu mieści się nie tylko sklep, lecz także atelier i biuro.

– Zapraszam wszystkich tutaj, bo myślę, że panuje tu fajna energia, poza tym to bardzo ładne i komfortowe miejsce, takie, które mam nadzieję nie będzie stwarzało jakiegoś dystansu dla osób, które do nas będą przychodziły – mówi Łukasz Jemioł.

W butiku będzie można kupić zarówno ubrania z kolekcji Premium, jak i z linii Basic. W skład linii Basic wchodzą T-shirty, sukienki, bluzy, swetry i tuniki. Dominuje naturalna kolorystyka: szarości, beże, biele, i czerń. Linia ta charakteryzuje się przystępnymi cenami, niektóre ubrania można kupić już za niewiele ponad 200 zł.

– Butik jest dla wszystkich, mamy linię Basic i linię Premium. Będzie cudownie, jeśli bardzo dużo ludzi będzie do mnie zaglądało. A jeśli osoby spoza Warszawy mają problem z kupieniem rzeczy mojego autorstwa, to są butiki jeszcze w Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu oraz sklep internetowy Jemiol.com, do którego również zapraszam mówi Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.