Mówi: | Łukasz Kędzior |
Funkcja: | autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl |
Łukasz Kędzior: Telewizja zawsze była mi bliska. W tę stronę chciałbym pójść
Autor popularnego bloga ma nadzieję na pracę w telewizji. Chciałby się zajmować tematyką show-biznesową, m.in. relacjami z wydarzeń towarzyskich. Nie myśli natomiast o karierze aktorskiej lub w modelingu, głównie z powodu zamiłowania do jedzenia.
Łukasz Kędzior od 2015 roku jest autorem bloga o tematyce modowej i show-biznesowej, który zyskuje coraz większą popularność. Obecnie na Facebooku lubi go ponad 11 tys. internautów, na Instagramie natomiast blisko 35 tys. Autor twierdzi, że światem gwiazd zainteresował się już jako nastolatek, moda natomiast jest nieodłącznym elementem show-biznesu. Pomysł na założenie bloga narodził się, gdy Łukasz Kędzior pracował w magazynie lifestyle'owym i przeprowadzał wywiady z gwiazdami. Już wówczas wiedział jednak, że jego blog musi się wyróżniać na tle konkurencji, by przebić się na rynku.
– To były długie wywiady, mogłem faktycznie poznać te gwiazdy, złapałem z nimi dobry kontakt, chciałem robić coś wokół tych gwiazd, a moda to coś, co interesowało mnie od dłuższego czasu. Chciałem to połączyć, stąd mój blog, który porusza się w wydarzeniach towarzyskich, ale też wokół mody – mówi bloger agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Autor bloga LukeBook.pl ma jednak konkretną wizję swojej przyszłej kariery zawodowej.
– Telewizja zawsze była blisko mnie, robiłem dość dużo materiałów z wydarzeń towarzyskich, w tę stronę chciałbym pójść – mówi Łukasz Kędzior.
Za polską ikonę stylu bloger uważa Małgorzatę Sochę, która błyskawicznie wróciła do formy po urodzeniu drugiego dziecka. Docenia również stylizacje Małgorzaty Kożuchowskiej, od lat uważanej przez modowych ekspertów za jedną z najlepiej ubranych i stylowych polskich gwiazd. Każde jej pojawienie się na czerwonym dywanie wzbudza wiele komentarzy – ostatnio po pokazie Dawida Wolińskiego, na którym aktorka zaskoczyła zupełnie nową fryzurą.
– Małgosia trochę zapuściła włosy, grzywka była szeroko komentowana, natomiast Gosia zawsze wygląda świetnie. Lubię rockowy, trochę offowy styl, podoba mi się Londyn, lubię styl Mai Sablewskiej – mówi Łukasz Kędzior.
Bloger miesięcznie publikuje kilkanaście artykułów, bywa również na blisko dwustu imprezach rocznie. W lipcu znalazł jednak czas na krótkie wakacje, które spędził na bardzo lubianej przez gwiazdy greckiej wyspie Mykonos. Jest zachwycony tym miejscem, żałuje jedynie, że w tym roku nie przeżył wakacyjnej miłości.
– Wakacje sprzyjają miłości, jest ciepło, jest słońce, więcej nam się chce, rozbieramy się ze wszystkich kurtek, szalików, czapek, więc możemy inaczej spojrzeć na drugą osobę. Ja cały czas czekam na moją wakacyjną miłość – mówi Łukasz Kędzior.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-05-20: Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.