Newsy

Łukasz Kędzior: Telewizja zawsze była mi bliska. W tę stronę chciałbym pójść

2017-08-07  |  06:42
Mówi:Łukasz Kędzior
Funkcja:autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl
  • MP4
  • Autor popularnego bloga ma nadzieję na pracę w telewizji. Chciałby się zajmować tematyką show-biznesową, m.in. relacjami z wydarzeń towarzyskich. Nie myśli natomiast o karierze aktorskiej lub w modelingu, głównie z powodu zamiłowania do jedzenia. 

    Łukasz Kędzior od 2015 roku jest autorem bloga o tematyce modowej i show-biznesowej, który zyskuje coraz większą popularność. Obecnie na Facebooku lubi go ponad 11 tys. internautów, na Instagramie natomiast blisko 35 tys. Autor twierdzi, że światem gwiazd zainteresował się już jako nastolatek, moda natomiast jest nieodłącznym elementem show-biznesu. Pomysł na założenie bloga narodził się, gdy Łukasz Kędzior pracował w magazynie lifestyle'owym i przeprowadzał wywiady z gwiazdami. Już wówczas wiedział jednak, że jego blog musi się wyróżniać na tle konkurencji, by przebić się na rynku.

    To były długie wywiady, mogłem faktycznie poznać te gwiazdy, złapałem z nimi dobry kontakt, chciałem robić coś wokół tych gwiazd, a moda to coś, co interesowało mnie od dłuższego czasu. Chciałem to połączyć, stąd mój blog, który porusza się w wydarzeniach towarzyskich, ale też wokół mody – mówi bloger agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Autor bloga LukeBook.pl ma jednak konkretną wizję swojej przyszłej kariery zawodowej.

    Telewizja zawsze była blisko mnie, robiłem dość dużo materiałów z wydarzeń towarzyskich, w tę stronę chciałbym pójść – mówi Łukasz Kędzior.

    Za polską ikonę stylu bloger uważa Małgorzatę Sochę, która błyskawicznie wróciła do formy po urodzeniu drugiego dziecka. Docenia również stylizacje Małgorzaty Kożuchowskiej, od lat uważanej przez modowych ekspertów za jedną z najlepiej ubranych i stylowych polskich gwiazd. Każde jej pojawienie się na czerwonym dywanie wzbudza wiele komentarzy – ostatnio po pokazie Dawida Wolińskiego, na którym aktorka zaskoczyła zupełnie nową fryzurą.

    Małgosia trochę zapuściła włosy, grzywka była szeroko komentowana, natomiast Gosia zawsze wygląda świetnie. Lubię rockowy, trochę offowy styl, podoba mi się Londyn, lubię styl Mai Sablewskiej – mówi Łukasz Kędzior.

    Bloger miesięcznie publikuje kilkanaście artykułów, bywa również na blisko dwustu imprezach rocznie. W lipcu znalazł jednak czas na krótkie wakacje, które spędził na bardzo lubianej przez gwiazdy greckiej wyspie Mykonos. Jest zachwycony tym miejscem, żałuje jedynie, że w tym roku nie przeżył wakacyjnej miłości.

    Wakacje sprzyjają miłości, jest ciepło, jest słońce, więcej nam się chce, rozbieramy się ze wszystkich kurtek, szalików, czapek, więc możemy inaczej spojrzeć na drugą osobę. Ja cały czas czekam na moją wakacyjną miłość – mówi Łukasz Kędzior.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Media

    Finanse

    Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

    Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

    Infrastruktura

    70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

    W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.