Newsy

Jessica Mercedes: Miałam możliwość nauczenia się kilku sztuczek makijażowych Kim Kardashian od jej osobistego wizażysty

2017-02-13  |  06:55

Blogerka uczestniczyła w warsztatach prowadzonych przez Maria Dedivanovica, osobistego wizażystę Kim Kardashian. Twierdzi, że nauczyła się kilku makijażowych sztuczek stosowanych przez słynną amerykańską celebrytkę. 

Jessica Mercedes Kirschner interesuje się nie tylko modą, lecz także sztuką wizażu. Twierdzi, że kocha makijaż i choć nie jest w tym zakresie profesjonalistką, chętnie publikuje na swoim blogu posty dotyczące wizażu. Zapewnia też, że cieszą się one sporą popularnością wśród jej czytelniczek, dlatego w przyszłości będzie ich nieco więcej.

Jestem osobą, która lubi testować nowe trendy makijażowe, trochę wybiegowe, trochę dziwne, trochę high fashion, więc fajna, inna rola – mówi Jessica Mercedes Kirschner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Blogerka chętnie uczy się makijażowych trików od najlepszych wizażystów, także światowych. W połowie stycznia wzięła udział w mistrzowskich warsztatach makijażu w Dubaju prowadzonych przez Maria Dedivanovica, osobistego wizażystę Kim Kardashian.

Miałam tam możliwość nauczenia się kilku sztuczek makijażowych Kim – mówi Jessica Mercedes Kirschner.

Podczas warsztatów Mario Dedivanovic zaprezentował kilka trików, które w swoim makijażu często stosuje Kim Kardashian. Gwiazda wystąpiła w roli jego modelki.

Fajnie zostało pokazane np. to, jak używać rozświetlacza na to lato, czy ciekawe triki z kreską związaną z eyelinerem, żeby używać w odpowiedniej kolejności różnych rodzajów eyelinerów – mówi Jessica Mercedes Kirschner.

Autorka bloga Jemerced pojechała na warsztaty na zaproszenie jednej z polskich firm kosmetycznych, których produkt reklamuje. W Dubaju spędziła w sumie cztery dni.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.