Mówi: | Kamila Szczawińska |
Funkcja: | modelka |
Kamila Szczawińska: Skóra w samolocie szybko się wysusza. Zawsze po 2–3 godzinach lotu oczyszczam sobie skórę i wklepuję krem
Modelka nawet w podróży nie rezygnuje z pielęgnacji skóry. Zawsze ma przy sobie płyn micelarny i krem nawilżający chroniący cerę przed przesuszeniem. Kamila Szczawińska jest miłośniczką kosmetyków w wersji mini, które nie zajmują dużo miejsca w walizce.
Obowiązki zawodowe sprawiają, że Kamila Szczawińska bardzo dużo podróżuje. Niekiedy w samolocie spędza nawet kilkanaście godzin, co ma niekorzystny wpływ na jej skórę. Dlatego modelka nigdy nie wyrusza w podróż bez silnie nawilżającego kremu i płynu micelarnego.
– Zawsze po 2–3 godzinach oczyszczam sobie skórę i aplikuję krem, niestety, w samolocie jest klimatyzacja i skóra się bardzo szybko wysusza – mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka jest zachwycona nową ideą kosmetyków zminiaturyzowanych, które idealnie wpisują się w jej potrzeby, zarówno podczas podróży, jak i na co dzień. Produkty typu beauty to go pozwalają bowiem zaoszczędzić miejsce nie tylko w walizce, lecz także w noszonej codziennie torebce. Dotychczas Szczawińska, jako młoda mama, musiała rezygnować z własnych kosmetyków na rzecz produktów do pielęgnacji dzieci.
– W mojej torebce zazwyczaj większość rzeczy należy do dzieci. Jakieś mokre chusteczki, ubranie na przebranie, butelki z piciem, jedzenie i tak naprawdę niewiele miejsca zostaje na moje rzeczy i na moje kosmetyki – przyznała Kamila Szczawińska podczas konferencji inaugurującej wprowadzenie nowej strefy Beauty to go w perfumeriach Sephora.
Teraz modelka stale ma przy sobie swoje ulubione kosmetyki. W jej minikosmetyczce znajduje się zawsze: mały płyn micelarny do demakijażu, mały krem nawilżający do twarzy, mały bronzer, rozświetlacz, minimaskara, szczoteczka do brwi, dwa rodzaje szminek – ciemniejsza i jaśniejsza, oraz balsam do ust. Gwiazda nie używa żywych kolorów do makijażu, z wyjątkiem szminek. Jej ulubione odcienie to czerwień wpadająca w róż oraz pudrowy róż Marca Jacobsa.
– Od półtora roku używam tylko tego koloru, mam obsesję na punkcie tej szminki, wykupiłam już kilka do przodu, więc jakby zdecydowali się wycofać ją ze sklepu, to mam na zapas – mówi Kamila Szczawińska.
Modelka lubi minimalistyczny makijaż w stonowanych kolorach. Nie kupuje zbyt wielu kosmetyków kolorowych, przywiązuje natomiast dużą wagę do pielęgnacji skóry. Śledzi nowe trendy w tym zakresie i chętnie wypróbowuje nowe produkty. Do jej ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych należą kremy firmy StriVectin.
– Wprowadzili teraz bardzo fajne nowe maseczki całonocne – bardzo nawilżające i bardzo odżywiające skórę. Poza tym lubię też firmę Origins. Ona też ma przewspaniałe maseczki nawilżające – mówi Kamila Szczawińska.
Czytaj także
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2023-07-31: Urlopowicze coraz bardziej doceniają polisy turystyczne. Pomoc zadziała nie tylko w razie nagłego zachorowania lub wypadku
- 2023-04-20: Ewa Kasprzyk: Lubię siebie i akceptuję taką, jaka jestem. Mam w życiu inne priorytety niż robienie sobie sześciopaku
- 2023-05-19: Adrianna Palka: Jeśli dokonujemy korekcji twarzy, to znaczy, że mamy kompleksy. Jesteśmy sami dla siebie idealni, jeżeli siebie akceptujemy
- 2023-03-29: Popyt na wyjazdy turystyczne nie spada mimo trudnej sytuacji w gospodarce. Polacy częściej szukają wakacji poza sezonem
- 2023-02-15: Uczniowie z całej Polski współautorami specjalnego albumu o Krzysztofie K. Baczyńskim. Zrobione przez nich zdjęcia ilustrują wiersze poety
- 2023-03-10: Kamila Kamińska: Bardzo lubię w scenariuszach doszukiwać się niuansów i budować wielowymiarowe postaci. Taką rolę zagrałam właśnie w „Polowaniu”
- 2023-03-02: Kamila Kamińska: Nie zawsze musimy wiernie kopiować jakąś światową ikonę czy znaną postać. Ona może nas jednak inspirować w wielu różnych względach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.