Newsy

Kamila Szczawińska: Skóra w samolocie szybko się wysusza. Zawsze po 2–3 godzinach lotu oczyszczam sobie skórę i wklepuję krem

2016-03-30  |  07:05

Modelka nawet w podróży nie rezygnuje z pielęgnacji skóry. Zawsze ma przy sobie płyn micelarny i krem nawilżający chroniący cerę przed przesuszeniem. Kamila Szczawińska jest miłośniczką kosmetyków w wersji mini, które nie zajmują dużo miejsca w walizce.

Obowiązki zawodowe sprawiają, że Kamila Szczawińska bardzo dużo podróżuje. Niekiedy w samolocie spędza nawet kilkanaście godzin, co ma niekorzystny wpływ na jej skórę. Dlatego modelka nigdy nie wyrusza w podróż bez silnie nawilżającego kremu i płynu micelarnego.

Zawsze po 2–3 godzinach oczyszczam sobie skórę i aplikuję krem, niestety, w samolocie jest klimatyzacja i skóra się bardzo szybko wysusza mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka jest zachwycona nową ideą kosmetyków zminiaturyzowanych, które idealnie wpisują się w jej potrzeby, zarówno podczas podróży, jak i na co dzień. Produkty typu beauty to go pozwalają bowiem zaoszczędzić miejsce nie tylko w walizce, lecz także w noszonej codziennie torebce. Dotychczas Szczawińska, jako młoda mama, musiała rezygnować z własnych kosmetyków na rzecz produktów do pielęgnacji dzieci.

W mojej torebce zazwyczaj większość rzeczy należy do dzieci. Jakieś mokre chusteczki, ubranie na przebranie, butelki z piciem, jedzenie i tak naprawdę niewiele miejsca zostaje na moje rzeczy i na moje kosmetyki – przyznała Kamila Szczawińska podczas konferencji inaugurującej wprowadzenie nowej strefy Beauty to go w perfumeriach Sephora.

Teraz modelka stale ma przy sobie swoje ulubione kosmetyki. W jej minikosmetyczce znajduje się zawsze: mały płyn micelarny do demakijażu, mały krem nawilżający do twarzy, mały bronzer, rozświetlacz, minimaskara, szczoteczka do brwi, dwa rodzaje szminek – ciemniejsza i jaśniejsza, oraz balsam do ust. Gwiazda nie używa żywych kolorów do makijażu, z wyjątkiem szminek. Jej ulubione odcienie to czerwień wpadająca w róż oraz pudrowy róż Marca Jacobsa.

– Od półtora roku używam tylko tego koloru, mam obsesję na punkcie tej szminki, wykupiłam już kilka do przodu, więc jakby zdecydowali się wycofać ją ze sklepu, to mam na zapas mówi Kamila Szczawińska.

Modelka lubi minimalistyczny makijaż w stonowanych kolorach. Nie kupuje zbyt wielu kosmetyków kolorowych, przywiązuje natomiast dużą wagę do pielęgnacji skóry. Śledzi nowe trendy w tym zakresie i chętnie wypróbowuje nowe produkty. Do jej ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych należą kremy firmy StriVectin.

– Wprowadzili teraz bardzo fajne nowe maseczki całonocne – bardzo nawilżające i bardzo odżywiające skórę. Poza tym lubię też firmę Origins. Ona też ma przewspaniałe maseczki nawilżające – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.