Newsy

Oliver Waimea, twórca znanego bloga VANITAs: wiele kobiet w Polsce nie potrafi się malować

2014-02-19  |  06:30
Oliver Waimea, twórcą bloga modowego VANITAs uważa, że wiele kobiet nie potrafi się malować i zadbać o cerę. Dlatego chce pójść o krok dalej niż prowadzenie bloga, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Zamierza prowadzić kursy dotyczące makijażu i podstaw pielęgnacji cery.

Oliver Waimea zasłynął jako bloger modowy. Z wykształcenia jest jednak wizażystą i tym zajmuje się na co dzień. Wizażysta chce przekazać kobietom swoją wiedzę bezpośrednio. W tym celu zorganizuje kursy, na których będzie uczył, jak dzięki makijażowi wydobyć atuty swojej urody.

Będę uczył podstaw, ale też zaawansowanych rzeczy, na przykład modelowania twarzy czy używania różu, co wydaje się proste, ale tak naprawdę dziewczyny nie potrafią tego robić. Pokażę też jak zrobić smoky eyes i przedstawię podstawy dziennego makijażu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Oliver Waimea.

Wizażysta chce przekazać wiedzę nie tylko dotyczącą samego makijażu, lecz także podstawowej pielęgnacji cery.

Niektóre dziewczyny po prostu nie dbają o cerę. Chciałbym również to przybliżyć: pielęgnację twarzy, składniki różnych kremów - co, jak, na co działa. Także same podstawy pielęgnacji i oczywiście później makijaż podstawowy dzienny – zdradza Oliver Waimea.

Oliver Waimea nie ukrywa, że dzięki prezentowanym makijażom wzrosło zainteresowanie kobiet jego blogiem. To tam będzie informował o szczegółach dotyczących kursów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.