Mówi: | Vanessa Ponce de Leon |
Funkcja: | Miss World |
Vanessa Ponce de Leon (Miss World): Jestem pełna podziwu dla Omeny Mensah. Wydaje się być wspaniałą osobą
Obecnie panująca Miss World wspiera projekt budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie realizowany przez Omenaa Foundation, bo jak podkreśla, tytuł i korona najpiękniejszej dają jej nie tylko szansę na karierę, lecz także zobowiązują do zaangażowania się w ważne projekty społeczne i charytatywne. Miss Word zapewnia, że wykorzysta wszystkie możliwości, by pomóc Omenie Mensah w dokończeniu inwestycji. Podczas pobytu w Ghanie przekonała się, że miejscowe dzieci dorastają w niezwykle trudnych warunkach.
Miss World tłumaczy, że chce godnie wypełniać swoje obowiązki związane z tytułem. Dlatego też zamierza brać czynny udział w życiu społecznym i wspierać akcje charytatywne. Działalność Omeny Mensah i realizowane przez nią projekty zrobiły na niej duże wrażenie, dlatego postanowiła dołożyć swoją cegiełkę do budowy szkoły w Ghanie.
– Idea organizowania konkursów piękności Miss World opiera się na łączeniu piękna i szczytnych celów. Oznacza to, że każda z uczestniczek musi przysłużyć się w jakiś sposób społeczności, z której się wywodzi, i podejmować działania, których celem jest poprawa sytuacji w danym kraju. Tak właśnie wygląda nasz każdy dzień. Zdecydowałam się wesprzeć Omenę, ponieważ jej działalność jest zbieżna z celami naszej organizacji – mówi agencji Newseria Lifestyle Vanessa Ponce de Leon, Miss World.
Miss Word kibicuje działaniom Omeny Mensah i docenia jej zaangażowanie, konsekwencję i upór w dążeniu do wytyczonego celu.
– Przyjechałam do Polski po raz pierwszy i dopiero teraz miałam okazję poznać Omenę Mensah. Wydaje się być wspaniałą osobą. Dużo czytałam na jej temat i jestem pełna podziwu dla niej – mówi Miss World.
Vanessa Ponce de Leon przyleciała do Polski, żeby wziąć udział w sesji zdjęciowej akcji „Każda koszula pomaga”, realizowanej przez Omenaa Foundation we współpracy ze start-upem James Button. Dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszul, tym razem zaprojektowanych przez Macieja Zienia, zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie. Miss Word była również specjalnym gościem charytatywnego balu „Piękna z przesłaniem”, który został zorganizowany wraz z biurem Miss Polonia na rzecz fundacji Omeny Mensah. W takcie balu odbyła się aukcja charytatywna, w ramach której zebrano blisko 200 tys. zł.
– Odwiedziłam Ghanę w ramach działalności fundacji i starałam się pomagać. Spotkałam się z dziećmi i mogłam zobaczyć, na czym polega ten projekt, oraz przekonać się, że ma duży potencjał. Wizyta w Ghanie wywarła na mnie bardzo duże wrażenie. Zobaczenie na własnej oczy biedy i warunków mieszkaniowych tych ludzi uwidacznia, że potrzebują oni dosłownie wszystkiego. Potrzebują budynków szkolnych, poprawy poziomu edukacji, ale najbardziej potrzebują żywności i innych podstawowych artykułów pierwszej potrzeby – mówi Vanessa Ponce de Leon.
Miss Word tłumaczy, że to jej pierwsza wizyta w Polsce. Bardzo jej się spodobał nasz kraj i niewykluczone, że przyjedzie tutaj ponownie.
– Przez cały rok z niecierpliwością wyglądałam tej podróży. Myślę, że to nie będzie moja ostatnia wizyta tutaj. Nie rozumiem ani słowa po polsku. Wasz język wydaje się być niezwykle trudny, ale ludzie są bardzo mili i czuję się tu mile widziana – mówi Vanessa Ponce de Leon.
Czytaj także
- 2024-11-14: Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
- 2024-11-13: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Obecność w Zespole Pieśni i Tańca Lublin obudziła we mnie poczucie polskości, patriotyzmu i folkloru
- 2024-08-22: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Musiałam przełożyć sesję egzaminacyjną na wrzesień. Poświęciłam wszystko dla konkursu Miss Polonia
- 2024-03-01: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Może po konkursie Miss World otworzą się perspektywy na pracę w telewizji. Chciałabym poprowadzić jakiś program
- 2024-02-26: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Moim celem podczas konkursu Miss World jest oczywiście korona. Jeżeli będzie to Top 5 czy Top 10, to również będziemy zachwyceni
- 2024-02-19: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Przygotowywałam się do finału Miss World w Indiach półtora roku. Zgodnie z ideą konkursu skupiłam się na projektach społecznych i charytatywnych
- 2023-08-17: Ewa Jakubiec (Miss Polonia 2023): Przygodę z konkursami piękności zaczęłam w 2016 roku, ale do tej pory nie odnosiłam większych sukcesów. Teraz miałam ostatnią szansę
- 2023-09-14: Ewa Jakubiec (Miss Polonia 2023): Od trzech lat pracuję w klinice medycyny estetycznej i wiążę z tym swoją przyszłość. Pomagam pacjentom zmagającym się z łysieniem
- 2023-07-28: Polska zacieśnia współpracę z Japonią. Tamtejszy rynek stwarza polskim firmom szerokie perspektywy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.