Newsy

Vanessa Ponce de Leon (Miss World): Jestem pełna podziwu dla Omeny Mensah. Wydaje się być wspaniałą osobą

2019-10-31  |  06:16

Obecnie panująca Miss World wspiera projekt budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie realizowany przez Omenaa Foundation, bo jak podkreśla, tytuł i korona najpiękniejszej dają jej nie tylko szansę na karierę, lecz także zobowiązują do zaangażowania się w ważne projekty społeczne i charytatywne. Miss Word zapewnia, że wykorzysta wszystkie możliwości, by pomóc Omenie Mensah w dokończeniu inwestycji. Podczas pobytu w Ghanie przekonała się, że miejscowe dzieci dorastają w niezwykle trudnych warunkach. 

Miss World tłumaczy, że chce godnie wypełniać swoje obowiązki związane z tytułem. Dlatego też zamierza brać czynny udział w życiu społecznym i wspierać akcje charytatywne. Działalność Omeny Mensah i realizowane przez nią projekty zrobiły na niej duże wrażenie, dlatego postanowiła dołożyć swoją cegiełkę do budowy szkoły w Ghanie.

– Idea organizowania konkursów piękności Miss World opiera się na łączeniu piękna i szczytnych celów. Oznacza to, że każda z uczestniczek musi przysłużyć się w jakiś sposób społeczności, z której się wywodzi, i podejmować działania, których celem jest poprawa sytuacji w danym kraju. Tak właśnie wygląda nasz każdy dzień. Zdecydowałam się wesprzeć Omenę, ponieważ jej działalność jest zbieżna z celami naszej organizacji – mówi agencji Newseria Lifestyle Vanessa Ponce de Leon, Miss World.

Miss Word kibicuje działaniom Omeny Mensah i docenia jej zaangażowanie, konsekwencję i upór w dążeniu do wytyczonego celu.

– Przyjechałam do Polski po raz pierwszy i dopiero teraz miałam okazję poznać Omenę Mensah. Wydaje się być wspaniałą osobą. Dużo czytałam na jej temat i jestem pełna podziwu dla niej – mówi Miss World.

Vanessa Ponce de Leon przyleciała do Polski, żeby wziąć udział w sesji zdjęciowej akcji „Każda koszula pomaga”, realizowanej przez Omenaa Foundation we współpracy ze start-upem James Button. Dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszul, tym razem zaprojektowanych przez Macieja Zienia, zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie. Miss Word była również specjalnym gościem charytatywnego balu „Piękna z przesłaniem”, który został zorganizowany wraz z biurem Miss Polonia na rzecz fundacji Omeny Mensah. W takcie balu odbyła się aukcja charytatywna, w ramach której zebrano blisko 200 tys. zł.

– Odwiedziłam Ghanę w ramach działalności fundacji i starałam się pomagać. Spotkałam się z dziećmi i mogłam zobaczyć, na czym polega ten projekt, oraz przekonać się, że ma duży potencjał. Wizyta w Ghanie wywarła na mnie bardzo duże wrażenie. Zobaczenie na własnej oczy biedy i warunków mieszkaniowych tych ludzi uwidacznia, że potrzebują oni dosłownie wszystkiego. Potrzebują budynków szkolnych, poprawy poziomu edukacji, ale najbardziej potrzebują żywności i innych podstawowych artykułów pierwszej potrzeby – mówi Vanessa Ponce de Leon.

Miss Word tłumaczy, że to jej pierwsza wizyta w Polsce. Bardzo jej się spodobał nasz kraj i niewykluczone, że przyjedzie tutaj ponownie.

– Przez cały rok z niecierpliwością wyglądałam tej podróży. Myślę, że to nie będzie moja ostatnia wizyta tutaj. Nie rozumiem ani słowa po polsku. Wasz język wydaje się być niezwykle trudny, ale ludzie są bardzo mili i czuję się tu mile widziana – mówi Vanessa Ponce de Leon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.