Newsy

W sezonie jesienno-zimowym mężczyźni powinni postawić na łączenie różnych wzorów i kolorów, szerokie spodnie do garnituru i stylizacje na cebulkę

2017-09-04  |  06:15

W modzie męskiej w przyszłym sezonie przewijają się cztery główne trendy. Projektanci i blogerzy wskazują na styl militarny, styl a’la wędrowiec, elegancki i eklektyczny. Przy doborze konkretnych stylizacji nie ma żadnych ograniczeń związanych z wiekiem, typem sylwetki czy profesją. Ważne, żeby właściciel czuł się komfortowo w każdej sytuacji.

– Trend militarny lansuje dom mody Versace – moro, kolor oliwkowy, złote guziki, wszystko, co kojarzy się w z wojskiem. Drugi trend to wędrowiec lub włóczykij – tak ten trend został nazwany przez jeden z domów mody, zakładamy koszule flanelowe, na to futra, kożuchy, wszystko, co możemy włożyć, im więcej tym lepiej – mówi agencji Newseria Łukasz Kędzior, autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl

Styl militarny inspirowany wojskowymi barwami już od kilku sezonów cieszy się niesłabnącą popularnością. Wykonane z dobrych materiałów ubrania wytrzymają każdą pogodę. Niewątpliwie jest to jeden z najlepszych trendów dla osób z wyrazistym podejściem do mody, które w każdej sytuacji cenią sobie swobodę, funkcjonalność oraz wygodę. Z kolei zasada im więcej, tym lepiej z pewnością doskonale sprawdzi się podczas jesienno-zimowej aury. W tym przypadku liczy się kreatywność i umiejętność niebanalnego zestawiania ze sobą pozornie niepasujących do siebie elementów garderoby.

Domy mody przygotowały również propozycje dla nieco bardziej stonowanych panów.

– Kolejny styl jest bardzo elegancki, nawiązujący do lat 70., będziemy bardzo klasyczni, eleganccy, spodnie u panów przez kilka sezonów były zwężane, teraz będą dosyć szerokie – mówi Łukasz Kędzior.

A z kolei ci, którzy chcą się wyróżniać z tłumu, mogą postawić na styl najbardziej wyrafinowany.

Czwarty trend to eklektyzm, łączymy różne wzory i kolory. Wiem, że u panów, szczególnie w Polsce, jest to trudne, natomiast tak się będą nosić Włochy, Mediolan, to stamtąd przywędrował ten mocno eklektyczny trend nawiązujący do lat 30. – mówi Łukasz Kędzior.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.