Mówi: | Magdalena Hasiak |
Funkcja: | projektantka i koordynatorka kolekcji QUIOSQUE |
W sezonie wiosennym obowiązuje moda na cebulkę. Można łączyć żakiety z sukienkami, tunikami czy luźnymi T-shirtami
Wygodne tuniki zestawione ze spodniami, sukienki w geometryczne wzory lub w kwiatowe printy, luźne żakiety do T-shirtów, a także dżins przeplatający się z dzianiną to najważniejsze trendy tego sezonu według ekspertów marki Quiosque. Znawcy mody radzą, by czerń, biel i granat łączyć z intensywnymi, soczystymi kolorami, dzięki czemu stylizacje nabiorą oryginalnego charakteru. Całość warto podkreślać wyrafinowanymi dodatkami, choćby biżuterią w stylu boho.
Sezon wiosenny to doskonała okazja do tego, by wprowadzić do stylizacji intensywne kolory – limonki, pomarańcze i zielenie. Poprzez umiejętne zestawianie ze sobą różnych części garderoby i kontrastowych barw można uzyskać niezwykle gustowne zestawienia, które sprawdzą się w wielu okolicznościach.
– Jest taki trend trochę cebulkowy, czyli na sukienkę zakładamy żakiet i jeżeli jest sukienka wzorzysta, to ten żakiet raz może być w kolorze kobaltowym, innym razem w białym i w zasadzie mamy dwie różne stylizacje na dwie różne okazje. Jest też trend na tuniki, to jest bardzo wygodne zastępstwo sukienki. Tunika jest po prostu uniwersalna, bo może być noszona do spodni czy legginsów, a uzupełniana wieloma dodatkami sprawdza się na wiele okazji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque.
Magdalena Hasiak podkreśla, że jeden stylowy dodatek całkowicie może odmienić daną stylizację. Dlatego warto mieć w swojej szufladzie sporą kolekcję szali, apaszek i biżuterii tak, żeby móc swobodnie nimi żonglować w zależności od pory dnia i okazji.
– Biżuteria idzie w kierunku boho, jest bardziej delikatna, raczej dłuższa, wisząca, ale musimy też pamiętać o tym, że biżuterię warto dobierać do typu sylwetki, owalu twarzy i do tego, jaką mamy rzecz na sobie. Ta, która pasuje do klasycznej sukienki czy bluzki koszulowej, niekoniecznie sprawdzi się przy luźniejszym nadrukowanym T-shircie. Modne są oczywiście bransoletki, które tak szeleszczą, takie trochę hippisowskie – mówi Magdalena Hasiak.
Miłośniczki mody, które stawiają na ponadczasową elegancję, w tym sezonie mogą wybierać spośród bogatej oferty żakietów i sukienek.
– Żakiety trochę zmieniają formę i nie są już takie sztywne, tylko kubełkowe, otwarte, raczej luźniejsze i też noszone do luźniejszych spodni z koszulą czy do T-shirtu z nadrukiem. Są uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. Polecam też sukienki zarówno gładkie, jak i kolorowe z nadrukami w kwiaty, w drobne biało-czarne desenie geometryczne albo w paski. To również są rzeczy, które się sprawdzają na wiele okazji – tłumaczy Magdalena Hasiak.
W tym sezonie króluje również dzianina i dżins w wydaniu boho. W niektórych kolekcjach te trendy się przenikają.
– U nas w kolekcji tej dzianiny jest bardzo dużo – i w tunikach, i w żakietach, i oczywiście w T-shirtach. I ta dzianina trochę ten dżins przypomina, czyli ma podobną strukturę, niebieski kolor i jest w kolekcji albo w wersji gładkiej, albo w wersji nadrukowanej, w takie trochę rustykalne wzory w intensywnych kolorach, czyli granat jest łączony z kobaltowym, pomarańczowym czy różowym – dodaje Magdalena Hasiak.
Czytaj także
- 2025-07-11: Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
- 2025-07-31: Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.