Newsy

W tym roku na ślubach zamiast loków i sztucznych ozdób minimalistyczne upięcia i kucyki

2014-01-24  |  06:45
Fryzura jest dopełnieniem ślubnej stylizacji, dlatego musi ją podkreślać i uzupełniać. Zbyt wyszukana czy ekstrawagancka, może jednak przyćmić urok panny młodej. Dlatego warto postawić na minimalizm. W tym sezonie najmodniejsze są włosy delikatnie pofalowane, kucyki, równe przedziałki oraz upięcia nawiązujące do stylu vintage. Jeśli ozdoby, to tylko świeże kwiaty i prawdziwa biżuteria.

Fryzura na ślub powinna być elegancka, a zarazem dziewczęca i subtelna. Styliści radzą, by w tym sezonie postawić na naturalność. Pierwszy tegoroczny trend: włosy rozpuszczone, delikatnie pofalowane, a co najważniejsze – musi ich być bardzo dużo.

Niezależnie od tego, czy pani młoda będzie wysoka czy będzie niska, objętość zawsze będzie działała na korzyść. Niezależnie od tego, czy będą to krótkie włosy czy długie, czy pukle, czy lekko falowane – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Kajetan Góra, stylista fryzur.

Fryzjerzy podkreślają, że jeśli panna młoda zdecyduje się na koka, to powinna postawić na upięcie minimalistyczne.

Koki troszkę odchodzą do lamusa. Jeżeli już, to bardzo klasyczne, gładkie, wygładzone. I to wchodzi już w tematykę drugiego stylu, który będę promował w tym roku, czyli równiutkie przedziałki, gładko przylizane włosy i do tego jest kucyk: mięsisty, prosty, bardzo nisko osadzony na karku, równiutko na środku. Modny będzie także koczek hiszpański, ale bardzo malutki, skromny – podkreśla Kajetan Góra.

Brokat, wstążki i sztuczne ozdoby są w tym sezonie zdecydowanie niemodne.

Bardzo lubię naturalne, żywe kwiatki i biżuterię. Nie plastikową, lecz prawdziwą. Niesamowicie sprawdza się Swarovski. Niektórzy nie uważają jej za prawdziwą biżuterię, ale jednak mieni się niesamowicie i nie jest to plastik – dodaje stylista fryzur.

Trzeba pamiętać, aby fryzura pasowała zarówno do osobowości panny młodej, jak i do fasonu sukni ślubnej. Wybór musi być przemyślany i najlepiej skonsultowany z fachowcami. Nie warto eksperymentować w ostatniej chwili.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.