Newsy

W tym roku na ślubach zamiast loków i sztucznych ozdób minimalistyczne upięcia i kucyki

2014-01-24  |  06:45
Fryzura jest dopełnieniem ślubnej stylizacji, dlatego musi ją podkreślać i uzupełniać. Zbyt wyszukana czy ekstrawagancka, może jednak przyćmić urok panny młodej. Dlatego warto postawić na minimalizm. W tym sezonie najmodniejsze są włosy delikatnie pofalowane, kucyki, równe przedziałki oraz upięcia nawiązujące do stylu vintage. Jeśli ozdoby, to tylko świeże kwiaty i prawdziwa biżuteria.

Fryzura na ślub powinna być elegancka, a zarazem dziewczęca i subtelna. Styliści radzą, by w tym sezonie postawić na naturalność. Pierwszy tegoroczny trend: włosy rozpuszczone, delikatnie pofalowane, a co najważniejsze – musi ich być bardzo dużo.

Niezależnie od tego, czy pani młoda będzie wysoka czy będzie niska, objętość zawsze będzie działała na korzyść. Niezależnie od tego, czy będą to krótkie włosy czy długie, czy pukle, czy lekko falowane – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Kajetan Góra, stylista fryzur.

Fryzjerzy podkreślają, że jeśli panna młoda zdecyduje się na koka, to powinna postawić na upięcie minimalistyczne.

Koki troszkę odchodzą do lamusa. Jeżeli już, to bardzo klasyczne, gładkie, wygładzone. I to wchodzi już w tematykę drugiego stylu, który będę promował w tym roku, czyli równiutkie przedziałki, gładko przylizane włosy i do tego jest kucyk: mięsisty, prosty, bardzo nisko osadzony na karku, równiutko na środku. Modny będzie także koczek hiszpański, ale bardzo malutki, skromny – podkreśla Kajetan Góra.

Brokat, wstążki i sztuczne ozdoby są w tym sezonie zdecydowanie niemodne.

Bardzo lubię naturalne, żywe kwiatki i biżuterię. Nie plastikową, lecz prawdziwą. Niesamowicie sprawdza się Swarovski. Niektórzy nie uważają jej za prawdziwą biżuterię, ale jednak mieni się niesamowicie i nie jest to plastik – dodaje stylista fryzur.

Trzeba pamiętać, aby fryzura pasowała zarówno do osobowości panny młodej, jak i do fasonu sukni ślubnej. Wybór musi być przemyślany i najlepiej skonsultowany z fachowcami. Nie warto eksperymentować w ostatniej chwili.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.