Newsy

W tym sezonie najmodniejsze są majtki typu retro

2014-04-15  |  06:40
Zabudowane majtki z wysokim stanem w stylu retro wracają do łask. Tego typu bielizna jest modna w sezonie wiosna/lato 2014. To dobra alternatywa dla pań, których figura nie pozwala na noszenie mocno wykrojonych majtek czy stringów, które także pozostają w modzie.

Bieliznę inspirowaną okresami oświecenia czy romantyzmu zaprojektowały m.in. marki Triumph, Etam, Marks &Spencer, Tutti Rouge. Projektanci postawili na majtki zabudowane z wysokim stanem, z koronkami, falbankami, w jasnych odcieniach m.in. różu i pasteli.

W Polsce tego typu majtki nazywa się bokserkami lub hipsterkami. Wybierając je do stroju, należy zwrócić uwagę na materiał, z którego są wykonane, aby nie odznaczały się na ubraniach i prezentowały się efektownie.

Latem nosimy więcej lnu i przezroczystych ubrań, bardziej efektownie wyglądają hipsterki koronkowe czy gładkie – radzi Katarzyna Kępińska z salonu ekskluzywnej bielizny Lanoro.

Wciąż modne są również stringi i majtki bardziej wykrojone, noszone z reguły przez kobiety o szczupłej sylwetce.

Są one szalenie wygodne. Jest grono kobiet, które nie wyobraża sobie chodzić w innej bieliźnie niż stringi – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Kępińska.

Stringi najlepiej pasują do obcisłych ubrań. Pod jasne spodnie czy sukienki należy dobierać stringi gładkie, z delikatnych tkanin, w kolorach bieli lub cielistym.

Zwolennikami stringów są także mężczyźni. Zdaniem ekspertki, jako idealną bieliznę dla swojej partnerki, właśnie stringi wybiera aż 95 procent panów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.