Mówi: | Paweł Borkowski |
Funkcja: | wizażysta |
Firma: | Douglas |
W tym sezonie makijaż studniówkowy powinien być naturalny
Makijaż powinien być dostosowany zarówno do kreacji studniówkowej, jak i do typu urody. Niektóre dziewczyny powinny zdecydować się na podkreślenie oczu, a inne ust. Warto też postawić na dobry podkład.
– Perfekcyjna cera to zasługa podkładu matującego o przedłużonej trwałości, który zapewni przepiękny efekt wygładzenia skóry na wiele godzin. Oko powinno być romantyczne, eleganckie i subtelne. Zrezygnujmy z mocnych, grubych kresek na rzecz kresek, które są charakterystyczne, na przykład kreska jaskółka lub kreska strzałka. Polecam również makijaż, który będzie charakteryzował się makijażem oka wycieniowanego. Mam na myśli dwa kolory cienia: obecnie króluje pudrowy róż połączony z szarością bądź brązem. Makijaż ust zostawiamy raczej delikatny, ponieważ usta nie mogą być wulgarne. Należy pamiętać, aby makijaż był wyważony, elegancki i z klasą – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta marki Douglas.
Pomóc może zastosowanie trzech trików, które podkreślą i utrwalą makijaż. Chodzi o to, żeby puder czy cienie przez wiele godzin utrzymały się w idealnym stanie i pod wpływem wysokiej temperatury nie spłynęły z twarzy.
– Pierwszy trik to zastosowanie pudru transparentnego. Nie bójmy się, że cera pozostanie biała, jakby obsypana mąką, ponieważ jest to puder, który utransparentnia się, przyjmuje kolor podkładu. Drugi trik to specjalny spray fiksujący, tak zwany fix make-up, który stosujemy w odległości 20 centymetrów od twarzy. Już na samym końcu makijażu spryskujemy twarz i mamy utrwalony makijaż na wiele godzin. Natomiast trzeci trik, myślę że taki podstawowy, to jest przygotowanie przez studniówką, czyli pielęgnacja i dokładne oczyszczenie cery – tłumaczy Paweł Borkowski.
Zdaniem fachowców, w tym sezonie lepiej zrezygnować z brokatu na powiekach i pudru z mieniącymi się drobinkami. Teraz, najbardziej trendy jest delikatnie podkreślona naturalność.
Czytaj także
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.