Newsy

Weronika Rosati: Najbardziej luksusowa rzecz w mojej szafie to torebka Chanel. Kupiłam ją za 1/4 ceny

2016-08-09  |  06:37

Bluza Topshop i torebka Chanel to najcenniejsze rzeczy w szafie Weroniki Rosati. Bluza pochodzi z kolekcji sprzed 4 lat, aktorce udało się ją znaleźć na portalu zakupowym. Torebkę Chanel kupiła natomiast od przyjaciółki za 1/4 ceny. Gwiazda twierdzi, że woli inwestować w rzeczy klasyczne, które będzie mogła nosić przez długi czas.

Weronika Rosati kolekcjonuje nie tylko autografy i pamiątki po gwiazdach Hollywood, ale także ubrania. Odzieżowe zakupy aktorka robi w sposób rozsądny i przemyślany. Nie kupuje pod wpływem emocji, lecz wybiera dokładnie te rzeczy, które sobie upatrzyła. Woli też zainwestować w ubrania lepszej jakości i droższe, ale o ponadczasowym, klasycznym charakterze, które będą jej długo służyć i pasować do wielu stylizacji.

– Wolę poczekać i uzbierać pieniądze na coś, co sobie wybiorę, coś wyjątkowego i mieć kolekcję takich rzeczy, które mi starczą na dłużej – mówi Weronika Rosati agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda nie ukrywa, że zdarza jej się kupować ekskluzywne ubrania i dodatki. Do najbardziej luksusowych rzeczy w jej szafie należy niewielka torebka Chanel, którą kupiła dzięki gaży za rolę w amerykańskim filmie „USS Indianapolis: Men of Courage”. Zagrała w nim żonę głównego bohatera, w którego wcielił się Nicolas Cage.

– Tę torebkę kupiłam od mojej przyjaciółki, za mniej więcej 1/4 jej ceny, więc nie po całości, bo te torebki są dość drogie. Ale kupiłam ją, ponieważ to były pieniądze o specjalnym dla mnie znaczeniu i uznałam, że chcę je przeznaczyć na coś, co mi starczy na całe lata – mówi Weronika Rosati.

Aktorka uważa, że klasyczne ubrania i dodatki takie jak torebka Chanel można nosić przez lata, ponieważ nigdy nie wychodzą z mody.

– Tak naprawdę tę torebkę noszę cały czas. Ale ona przez to też, że jest klasyczna, to się nie nudzi – mówi Weronika Rosati.

Cennym nabytkiem jest także dla aktorki bluza z limitowanej kolekcji Topshop „Unique”. Wypuszczona w 2012 roku kolekcja została błyskawicznie wyprzedana i obecnie jej zdobycie jest niezwykle trudne. Bluza, która zachwyciła Weronikę Rosati, ma na przodzie aplikację w postaci zdjęcia Elizabeth Taylor w roli Kleopatry.

– Rihanna miała na sobie tę bluzę, więc niemożliwe było jej zdobycie, ale po paru latach udało mi się ją dostać na eBayu, więc dla mnie to jest najcenniejsza rzecz – mówi aktorka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.