Newsy

Wojciech Zieliński jesienią w dwóch serialach kryminalnych

2015-08-13  |  06:45

Jesienią widzowie zobaczą Wojciecha Zielińskiego w roli głównej w dwóch serialach kryminalnych. Aktor stara się, aby grane przez niego postacie różniły się od siebie. Pomalował włosy na siwy kolor, wyprostował je. Ma nadzieję, że dzięki temu nikt nie zarzuci mu, że wykreował dwóch podobnych bohaterów.

Wojciech Zieliński wcieli się w rolę policjanta Wojciecha Kielaka w serialu „Prokurator”, który będzie emitowany w TVP 2, oraz zagra komisarza Tomasza Nowińskiego w drugim sezonie serialu „Zbrodnia”, emitowanym w kanale AXN. Aktor przyznaje, że nie spodziewał się, że obie produkcje będzie można oglądać jesienią. Postarał się jednak, aby jego postacie, choć inne charakterologicznie, różniły się też wyglądem.

Produkcje zazębiły się, nie mogłem więc dokonać jakiejś specjalnej zmiany w obrazku. Pomalowałem włosy na kolor siwy i prostowałem je, żeby różnić się, bo kino, czy na dużym ekranie, czy na małym, to jednak to jest obrazek. W graniu to są zupełnie inne typy. Tomasz Nowiński nie ogląda się za spódniczkami, jest introwertycznym ekstrawertykiem. Witold Kielak jest ekstrawertykiem, ma zupełnie inne tempo wewnętrzne, to inna energia. To są zupełnie dwa inne byty komisarz z Helu i komisarz z Warszawy – mówi Wojciech Zieliński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor ma nadzieję, że jego osoba nie znudzi się widzom i oba seriale będą chętnie oglądane.

Zawsze chcę być szczery wobec widza i nie ponawiać czegoś, co już zobaczył. Mam nadzieję, że nie będą się zastanawiać: „Zaraz, to który my oglądamy serial?”. Jak widzowie poczują, że bohaterowie są tacy sami, to przepraszam, starałem się być inny – mówi Wojciech Zieliński.

Wojciech Zieliński ukończył wydział aktorski PWSTiTV w Łodzi w 2004 r. W ostatnim czasie można go było zobaczyć w takich filmach, jak „Pokłosie” czy „Służby specjalne”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.