Mówi: | Paula Marciniak |
Funkcja: | wokalistka, aktorka, modelka |
Wokalistka Paula Marciniak przeprowadza metamorfozy. Stworzyła autorski „Projekt Modelka”
Każda kobieta jest piękna – przekonuje Paula Marciniak. Modelka i wokalistka uczy Polki tego, jak dbać o siebie, wydobywać swoje naturalne piękno i wierzyć we własne możliwości. Za swój sukces uważa pozytywne zmiany, jakie zachodzą w życiu jej podopiecznych.
Paula Marciniak prowadzi autorski „Projekt Modelka”. Jest to przeznaczony dla kobiet program metamorfozy. Wbrew pozorom nie jest on jednak kierowany wyłącznie do dziewcząt marzących o karierze na wybiegu.
– Trochę ironicznie nazwałam to „Projekt Modelka”, dlatego że każda z nas jest modelką, każda z nas jest tym, kim tylko sobie wymarzy. Trzeba walczyć o własne marzenia. To wszystko staramy się przekazać paniom, które do nas przychodzą – mówi Paula Marciniak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wokalistka i modelka podkreśla, że zgłaszają się do niej kobiety w różnym wieku i o różnym wyglądzie fizycznym, często bardzo odbiegającym od idealnych wymiarów. Paula Marciniak i jej ekipa uczą klientki robienia makijażu, dobierania fryzury, pomagają także w znalezieniu własnego stylu ubierania. Finałem kursu jest sesja zdjęciowa i impreza, na której wszystkie uczestniczki prezentują swój nowy wizerunek na wybiegu.
– Mamy panie w bardzo różnym wieku, od najmłodszych dziewczynek, po panie w wieku mojej babci. Często te panie mają w sobie więcej werwy, wiary we własne możliwości i takiej chęci działania niż młodsze kobiety. Często sama wielu rzeczy się od nich uczę. Tak naprawdę walczą z własnymi słabościami. Dla kobiety, która nigdy nie miała nic wspólnego ze światem modelingu, naprawdę ogromnym wyzwaniem jest to, żeby pokazać się wśród tłumu obcych ludzi na prawdziwym wybiegu – mówi Paula Marciniak.
Modelka twierdzi, że jej projekt ma na celu przekonanie uczestniczek, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od wieku lub wagi. Przyznaje, że uwielbia patrzeć na to, jak zmieniają się jej podopieczne.
– Wiele kobiet potem pisze do mnie, że ich życie się zmieniło, że patrzą na siebie z zupełnie innej perspektywy. Me jest to mój mały sukces – podkreśla Paula Marciniak
Paula Marciniak jest absolwentką dziennikarstwa, studiowała także aktorstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej. Ma na swoim koncie tytuły Wicemiss Nastolatek Dolnego Śląska oraz Miss Polski Foto. Jej zdjęcie trzykrotnie pojawiło się na okładce magazynu „CKM”. Po krótkiej współpracy z Michałem Wiśniewskim nagrała własny album „Paula”. Wystąpiła też w serialach „Daleko od noszy”, „Pierwsza miłość” i „Pitbull”. W 2012 roku została twarzą klubu piłkarskiego ŁKS Łódź.
Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja
Tomasz Jacyków: zakupy ze mną to koszt kolacji dla trzech osób
Dorota Gardias pomaga łysiejącym kobietom. Sama wciąż próbuje wrócić do formy po ciąży
Czytaj także
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-10-30: Wraca temat zakazu hodowli zwierząt na futra. Polska może dołączyć do 22 krajów z podobnymi ograniczeniami
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-01: Miasta stawiają na cyfryzację i inteligentne rozwiązania. To zwiększa ich atrakcyjność dla mieszkańców i inwestorów
- 2024-09-02: Projekt nowelizacji ustawy o Polskiej Akademii Nauk wzburzył naukowców. Ich zdaniem spowoduje on obniżenie prestiżu tej instytucji oraz ograniczy jej samodzielność
- 2024-09-11: Jessica Mercedes i Justin Kirschner: Ludzie w Azji są bardzo szczęśliwi i doceniają to, co mają. A w Polsce wciąż na coś narzekamy i jesteśmy niezadowoleni
- 2024-09-06: Rusza pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych dotyczący przygotowania i eksploatacji schronów. Zapotrzebowanie na takie kompetencje będzie rosło
- 2024-07-30: Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
- 2024-07-29: Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
- 2024-07-01: Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.