Newsy

Wokalistka Paula Marciniak przeprowadza metamorfozy. Stworzyła autorski „Projekt Modelka”

2014-07-30  |  07:10

Każda kobieta jest piękna przekonuje Paula Marciniak. Modelka i wokalistka uczy Polki tego, jak dbać o siebie, wydobywać swoje naturalne piękno i wierzyć we własne możliwości. Za swój sukces uważa pozytywne zmiany, jakie zachodzą w życiu jej podopiecznych.

Paula Marciniak prowadzi autorski „Projekt Modelka”. Jest to przeznaczony dla kobiet program metamorfozy. Wbrew pozorom nie jest on jednak kierowany wyłącznie do dziewcząt marzących o karierze na wybiegu.

Trochę ironicznie nazwałam to „Projekt Modelka”, dlatego że każda z nas jest modelką, każda z nas jest tym, kim tylko sobie wymarzy. Trzeba walczyć o własne marzenia. To wszystko staramy się przekazać paniom, które do nas przychodzą – mówi Paula Marciniak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka i modelka podkreśla, że zgłaszają się do niej kobiety w różnym wieku i o różnym wyglądzie fizycznym, często bardzo odbiegającym od idealnych wymiarów. Paula Marciniak i jej ekipa uczą klientki robienia makijażu, dobierania fryzury, pomagają także w znalezieniu własnego stylu ubierania. Finałem kursu jest sesja zdjęciowa i impreza, na której wszystkie uczestniczki prezentują swój nowy wizerunek na wybiegu.

Mamy panie w bardzo różnym wieku, od najmłodszych dziewczynek, po panie w wieku mojej babci. Często te panie mają w sobie więcej werwy, wiary we własne możliwości i takiej chęci działania niż młodsze kobiety. Często sama wielu rzeczy się od nich uczę. Tak naprawdę walczą z własnymi słabościami. Dla kobiety, która nigdy nie miała nic wspólnego ze światem modelingu, naprawdę ogromnym wyzwaniem jest to, żeby pokazać się wśród tłumu obcych ludzi na prawdziwym wybiegu – mówi Paula Marciniak.

Modelka twierdzi, że jej projekt ma na celu przekonanie uczestniczek, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od wieku lub wagi. Przyznaje, że uwielbia patrzeć na to, jak zmieniają się jej podopieczne.

 – Wiele kobiet potem pisze do mnie, że ich życie się zmieniło, że patrzą na siebie z zupełnie innej perspektywy. Me jest to mój mały sukces – podkreśla Paula Marciniak

Paula Marciniak jest absolwentką dziennikarstwa, studiowała także aktorstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej. Ma na swoim koncie tytuły Wicemiss Nastolatek Dolnego Śląska oraz Miss Polski Foto. Jej zdjęcie trzykrotnie pojawiło się na okładce magazynu „CKM”. Po krótkiej współpracy z Michałem Wiśniewskim nagrała własny album „Paula”. Wystąpiła też w serialach „Daleko od noszy”, „Pierwsza miłość” i „Pitbull”. W 2012 roku została twarzą klubu piłkarskiego ŁKS Łódź.

Więcej na temat
Gwiazdy Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja Wszystkie newsy
2014-07-28 | 07:20

Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja

Maja Sablewska podkreśla, że czerpie z własnych doświadczeń, aby pomóc kobietom zaakceptować swój wygląd. Wszystko po to, by podobnie jak ona mogły przejść
Gwiazdy Tomasz Jacyków: zakupy ze mną to koszt kolacji dla trzech osób
2014-06-25 | 07:20

Tomasz Jacyków: zakupy ze mną to koszt kolacji dla trzech osób

Zakupy ze stylistą to usługa, która cieszy się coraz większą popularnością. Jednym z pierwszych stylistów, który pracował indywidualnie z klientami, jest Tomasz Jacyków.
Gwiazdy Dorota Gardias pomaga łysiejącym kobietom. Sama wciąż próbuje wrócić do formy po ciąży
2014-05-20 | 07:20

Dorota Gardias pomaga łysiejącym kobietom. Sama wciąż próbuje wrócić do formy po ciąży

Dorota Gardias zmieniła ostatnio nieco swój wizerunek i przedłużyła włosy. Jak zdradza, jej metamorfoza częściowo wiąże się z pomocą łysiejącym kobietom, w którą

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.