Newsy

Zabieg rozświetlania skóry robi furorę na świecie. Teraz dostępny jest w Polsce

2018-11-27  |  05:00

Zabieg BB Glow to antidotum na nieestetyczne przebarwienia, piegi, blizny, ślady po trądziku i plamy starcze. Polega on na wprowadzeniu w naskórek specjalnego preparatu pielęgnacyjnego, który zawiera substancje czynne i dodatki pigmentacyjne. Dzięki temu koloryt skóry jest wyrównywany, a wszelkie niedoskonałości zostają ukryte. Zabieg jest niezwykle skuteczny i daje spektakularne efekty – doskonale regeneruje, nawilża, rewitalizuje i wzmacnia skórę, a także pomaga w odbudowie jej naturalnego płaszcza hydrolipidowego.

– Zabieg BB Glow jest nowością, jeżeli chodzi o kraje Europy Zachodniej, wywodzi się z Korei i USA. Przoduje i jest uwielbiany przez klientki z Rosji, ale małymi kroczkami wkracza na rynek polski – mówi agencji Newseria Żaneta Stanisławska, ekspert branży beauty.

BB Glow to nowość, dzięki której szybko i bezboleśnie można się pozbyć niedoskonałości, które przez lata były przyczyną kompleksów. Wiele kobiet nie akceptuje bowiem blizn, piegów czy przebarwień skumulowanych na skórze twarzy. Starają się więc je ukryć pod grubą warstwą podkładu. W tej sytuacji alternatywą jest BB Glow. Wbrew krążącym opiniom zabieg nie jest rodzajem mikropigmentacji ani wtłaczania fluidu w skórę.

–  Wiele klientek może kojarzyć BB Glow z czystym nałożeniem podkładu na twarz, natomiast jest to element rozświetlenia skóry za pomocą specjalnego urządzenia, jakim jest mezoterapia mikroigłowa. Tutaj należałoby klientki uprzedzić, że nie zastąpimy tradycyjnego podkładu tym zabiegiem. Zabieg BB Glow polega na efekcie glow, czyli przede wszystkim rozświetleniu wszelkich przebarwień, czy to posłonecznych, czy potrądzikowych, czy czegoś takiego, co nam bardzo przeszkadza na skórze twarzy, natomiast nie daje efektu trwałego podkładu – mówi Żaneta Stanisławska.

Właściwości regenerujące poszczególnych substancji aktywnych powodują natomiast wyciszenie rumienia, trądziku różowatego oraz innych problemów skórnych. Już po jednym zabiegu widać wyraźną poprawę koloru skóry. Nabiera ona promiennego wyglądu i jest widocznie rozświetlona oraz wygładzona.

– Poprawnie wykonany zabieg na pewno nie stworzy w żaden sposób efektu maski. Przede wszystkim będziemy dążyć do kanonu piękna, jakim są Koreanki, czyli skóra rozświetlona, skóra lekko biaława, więc to jest nasz cel zabiegu – mówi Żaneta Stanisławska.

BB Glow to także doskonała metoda na rozjaśnienie i rozświetlenie okolic oczu. Zawarte w produktach highlithery odbijają bowiem światło, potęgując efekt promiennego spojrzenia.

– Przede wszystkim BB Glow jest przeznaczony dla kobiet, które mają mnóstwo różnych przebarwień, przeszkadzają im piegi, bądź chcą rozświetlić skórę i nie malują się tak mocno na co dzień, czyli dla wszystkich pań, które chcą sobie ułatwić funkcjonowanie w życiu codziennym. Zabieg nie jest bolesny, jest wykonywany w znieczuleniu – mówi Żaneta Stanisławska.

BB Glow powinien być wykonywany co 2 tygodnie. Dla utrwalenia efektu konieczna jest seria 4–6 zabiegów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.