Mówi: | Izabela Sakutova |
Funkcja: | ekspert So Chic, dystrybutor marek Panache i Cleo |
Folklor i kwiaty motywem przewodnim bielizny w sezonie jesień-zima
– Najnowszym trendem w modzie bieliźnianej jest połączenie przeszłości z teraźniejszością. Docieramy do folkloru europejskiego, do sztuki rękodzieła. Łączymy wzory starodawnych tapet z tradycyjnymi wzorami kwiatowymi. Stawiamy też na intensywne, nasycone kolory – mówi Izabela Sakutova, ekspert So Chic, dystrybutor marek Panache i Cleo.
Styliści podkreślają, że kolekcje bielizny proponowane na sezon jesień-zima 2014 to połączenie kobiecej zmysłowości z nutką dziewczęcego uroku. Króluje styl retro. Tradycyjny biustonosz ustępuje miejsca gorsetowi.
– Nowoczesne gorsety mają wbudowaną konstrukcję biustonosza. Są zapinane na trójstopniową regulację z tyłu, a od wewnątrz mają fiszbiny, konkretną miseczkę – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Izabela Sakutova.
Nowością w nadchodzącym sezonie będą biustonosze z koronkowymi wykończeniami ramiączek i miseczek. Taka bielizna doda seksapilu i świetnie sprawdzi się np. w połączeniu z koktajlową sukienką. Brafitterki radzą, by dobierać bieliznę do konkretnych stylizacji, dzięki czemu będzie ona współgrała nie tylko z krojem kreacji, lecz także pozwoli uzyskać odpowiedni kształt dekoltu.
– Kobiety, które mają biusty bardziej obfite, docenią kroje balkonowe, czyli z taką miseczką krojoną z trzech części, która świetnie podtrzymuje biust, ładnie go zaokrągla i daje stabilność. Kobiety z nieco mniejszym biustem dostają kroje płytkie, czyli zabudowane w centralnej części biustonosza, które pomagają nam stworzyć kreację idealnie wieczorową, kiedy ten dekolt jest bardziej wycięty – wyjaśnia Izabela Sakutova.
Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem
Bielizna wymodeluje sylwetkę. Wbrew stereotypom bielizna wyszczuplająca może być modna i delikatna
Prawidłowo dobrany biustonosz odejmuje optycznie nawet 5 kg
Czytaj także
- 2024-10-04: Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-24: Lotniska regionalne z dużym wzrostem czarterów. Stały się motorem napędowym ruchu pasażerskiego
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2023-12-07: W gabinetach lekarskich coraz więcej przypadków COVID-19 i grypy typu B. Polacy często jednak leczą się sami, niekoniecznie prawidłowo
- 2023-11-22: Dwie trzecie Polaków zamierza skorzystać z ofert na Black Friday. W tym roku łatwiej będzie uniknąć pozornych promocji
- 2023-08-28: Tegoroczne wakacje Polaków to częściej krótsze pobyty zamiast tygodniowych wyjazdów. Branża odczuwa wzrost kosztów i spadek popytu
- 2023-08-25: Będzie więcej szczepień w aptekach. Lekarze i farmaceuci apelują o nowe rozwiązania przed nadchodzącym sezonem infekcyjnym
- 2023-08-11: Magdalena Stużyńska: Nowa seria „Przyjaciółek” będzie zbudowana na bazie ważnego wydarzenia w życiu bohaterów. Będą wątki dramatyczne, kryminalne i sentymentalne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.