Newsy

Folklor i kwiaty motywem przewodnim bielizny w sezonie jesień-zima

2014-08-07  |  06:40
Producenci bielizny na sezon jesienno-zimowy inspirowali się przede wszystkim europejskim folklorem, wzorami starodawnych tapet i motywami kwiatowymi. Do łask wracają gorsety i body. Nowością są również koronkowe wykończenia, które dodają biustonoszom zmysłowości, a jednocześnie charakteru. W kolorystyce dominować będą oranż, kobalt, malachit i turkus.
 
Najnowszym trendem w modzie bieliźnianej jest połączenie przeszłości z teraźniejszością. Docieramy do folkloru europejskiego, do sztuki rękodzieła. Łączymy wzory starodawnych tapet z tradycyjnymi wzorami kwiatowymi. Stawiamy też na intensywne, nasycone kolory – mówi Izabela Sakutova, ekspert So Chic,  dystrybutor marek Panache i Cleo.

Styliści podkreślają, że kolekcje bielizny proponowane na sezon jesień-zima 2014 to połączenie kobiecej zmysłowości z nutką dziewczęcego uroku. Króluje styl retro. Tradycyjny biustonosz ustępuje miejsca gorsetowi.

Nowoczesne gorsety mają wbudowaną konstrukcję biustonosza. Są zapinane na trójstopniową regulację z tyłu, a od wewnątrz mają fiszbiny, konkretną miseczkę – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Izabela Sakutova.

Nowością w nadchodzącym sezonie będą biustonosze z koronkowymi wykończeniami ramiączek i miseczek. Taka bielizna doda seksapilu i świetnie sprawdzi się np. w połączeniu z koktajlową sukienką. Brafitterki radzą, by dobierać bieliznę do konkretnych stylizacji, dzięki czemu będzie ona współgrała nie tylko z krojem kreacji, lecz także pozwoli uzyskać odpowiedni kształt dekoltu.

Kobiety, które mają biusty bardziej obfite, docenią kroje balkonowe, czyli z taką miseczką krojoną z trzech części, która świetnie podtrzymuje biust, ładnie go zaokrągla i daje stabilność. Kobiety z nieco mniejszym biustem dostają kroje płytkie, czyli zabudowane w centralnej części biustonosza, które pomagają nam stworzyć kreację idealnie wieczorową, kiedy ten dekolt jest bardziej wycięty – wyjaśnia Izabela Sakutova.
 
Styliści podkreślają, że jesienno-zimowa kolekcja bielizny została zaprojektowana z myślą o kobietach tajemniczych, uwodzicielskich i pewnych siebie.
Więcej na temat
Moda Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem Wszystkie newsy
2014-04-29 | 06:30

Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem

W tegorocznym sezonie wiosenno-letnim modna będzie bielizna w kolorze écru, odcieniach błękitu oraz koralu. Bielizna będzie lekka i skrojona tak, aby panie mogły bardziej
Moda Bielizna wymodeluje sylwetkę. Wbrew stereotypom bielizna wyszczuplająca może być modna i delikatna
2014-04-04 | 06:30

Bielizna wymodeluje sylwetkę. Wbrew stereotypom bielizna wyszczuplająca może być modna i delikatna

W podkreśleniu zalet i ukryciu mankamentów pełniejszego kobiecego ciała ważna jest dobrze dobrana bielizna. Istnieje mit, że wygodna bielizna wyszczuplająca nie może być
Uroda Prawidłowo dobrany biustonosz odejmuje optycznie nawet 5 kg
2014-02-25 | 06:30

Prawidłowo dobrany biustonosz odejmuje optycznie nawet 5 kg

Odpowiednio dobrany biustonosz sprawia, że obfity biust wygląda na mniejszy, jest wymodelowany i ustabilizowany, a proporcje sylwetki przywrócone. Aby osiągnąć ten cel warto poznać

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.