Newsy

Magda Steczkowska: Nie jestem entuzjastką zakupów. Są jednak sklepy, w których lubię bywać

2018-10-23  |  06:26

Wokalistka lubi bawić się modą i najnowszymi trendami, ale nie należy do kobiet, które całe dnie spędzają na zakupach w butikach i galeriach handlowych. Nie ukrywa jednak, że ma swoje ulubione sklepy i co jakiś czas z przyjemnością przegląda ich kolekcje. Jesienią ma słabość do stylowych płaszczyków, ciepłych szali i botków.

– Są sklepy, w których lubię bywać, ale nie jestem entuzjastką zakupów. Całych dni nie spędzam na zakupach, ale są takie sklepy, które rzeczywiście regularnie odwiedzam, lubię obserwować, jak się zmieniają, jak ich kolekcje z roku na rok są coraz lepsze. Jeżeli chodzi o nasze polskie marki to jestem straszną patriotką. Zawsze najpierw wybieram polskie, a jeżeli już nie mogę nic znaleźć, co się rzadko zdarza, to dopiero idę dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Steczkowska.

Wokalistka zdradza, że ma w swojej szafie ulubione części garderoby i dodatki na każdą porę roku. Wśród rzeczy must have na jesień są gustowne płaszcze i szale.

Uwielbiam płaszczyki i szale – każdą liczbę szali. Nie przepadam natomiast za czapkami, bo z reguły niestety źle w nich wyglądam. Ale wszystko, co ciepłe, czyli sweterki, szaliki, golfy, to jest to, co muszę mieć w dużych ilościach. No i wygodne buty – mówi Magda Steczkowska.

Magda Steczkowska przyznaje, że ma szacunek do ubrań, dlatego też te, których już nie nosi, nie trafiają na śmietnik.

– Zawsze byłam z tych osób, które dziesięć razy się zastanowią zanim coś wyrzucą, szczególnie ciuchy, to już muszą być nie do naprawienia. Nie chodzi może o skarpetki i tego typu sprawy, ale cała reszta owszem i jeżeli już wiem, że w tym nie chodzę, a dość często robię takie porządki w szafie, to moje przyjaciółki, moje siostry bardzo się cieszą. Poza tym już mam córkę w takim wieku, że jest właściwie wyższa ode mnie, więc non stop mi podbiera ciuchy. Więc jak coś wychodzi z mojej szafy, to na pewno idzie w dobre ręce i nigdy się nie marnuje – mówi Magda Steczkowska.

Piosenkarka podkreśla, że kupując ubrania, zawsze stara się dopasować je do swojej osobowości. Często stawia na klasykę, którą urozmaica ciekawymi detalami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.