Newsy

Magda Steczkowska: Nie jestem entuzjastką zakupów. Są jednak sklepy, w których lubię bywać

2018-10-23  |  06:26

Wokalistka lubi bawić się modą i najnowszymi trendami, ale nie należy do kobiet, które całe dnie spędzają na zakupach w butikach i galeriach handlowych. Nie ukrywa jednak, że ma swoje ulubione sklepy i co jakiś czas z przyjemnością przegląda ich kolekcje. Jesienią ma słabość do stylowych płaszczyków, ciepłych szali i botków.

– Są sklepy, w których lubię bywać, ale nie jestem entuzjastką zakupów. Całych dni nie spędzam na zakupach, ale są takie sklepy, które rzeczywiście regularnie odwiedzam, lubię obserwować, jak się zmieniają, jak ich kolekcje z roku na rok są coraz lepsze. Jeżeli chodzi o nasze polskie marki to jestem straszną patriotką. Zawsze najpierw wybieram polskie, a jeżeli już nie mogę nic znaleźć, co się rzadko zdarza, to dopiero idę dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Steczkowska.

Wokalistka zdradza, że ma w swojej szafie ulubione części garderoby i dodatki na każdą porę roku. Wśród rzeczy must have na jesień są gustowne płaszcze i szale.

Uwielbiam płaszczyki i szale – każdą liczbę szali. Nie przepadam natomiast za czapkami, bo z reguły niestety źle w nich wyglądam. Ale wszystko, co ciepłe, czyli sweterki, szaliki, golfy, to jest to, co muszę mieć w dużych ilościach. No i wygodne buty – mówi Magda Steczkowska.

Magda Steczkowska przyznaje, że ma szacunek do ubrań, dlatego też te, których już nie nosi, nie trafiają na śmietnik.

– Zawsze byłam z tych osób, które dziesięć razy się zastanowią zanim coś wyrzucą, szczególnie ciuchy, to już muszą być nie do naprawienia. Nie chodzi może o skarpetki i tego typu sprawy, ale cała reszta owszem i jeżeli już wiem, że w tym nie chodzę, a dość często robię takie porządki w szafie, to moje przyjaciółki, moje siostry bardzo się cieszą. Poza tym już mam córkę w takim wieku, że jest właściwie wyższa ode mnie, więc non stop mi podbiera ciuchy. Więc jak coś wychodzi z mojej szafy, to na pewno idzie w dobre ręce i nigdy się nie marnuje – mówi Magda Steczkowska.

Piosenkarka podkreśla, że kupując ubrania, zawsze stara się dopasować je do swojej osobowości. Często stawia na klasykę, którą urozmaica ciekawymi detalami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.