Mówi: | Marta Gałuszewska |
Funkcja: | wokalistka |
Marta Gałuszewska: Potrzebuję dobrego towarzystwa do zakupów. Samej mi to nie wychodzi
Wokalistka szybko zdobyła sympatię widzów ósmej edycji „The Voice of Poland”, bo wyróżniała się zarówno doskonałym wokalem, jak i charakterystycznym image. Burza różowych włosów idealnie wkomponowywała się w stylizacje przygotowane przez fachowców od wizerunku. Wokalistka przyznaje, że lubi oryginalne ubrania i dodatki. W ich poszukiwaniu często wybiera się na posezonowe wyprzedaże. W ten sposób udało jej się już upolować wiele modowych perełek.
– Jestem z tych osób, które potrzebują dobrego towarzystwa do zakupów, bo samej mi to nie wychodzi, ale ostatnio znalazłam i towarzystwo, i parę ciuszków, które niedługo na pewno wykorzystam, więc bardzo się cieszę – mówi agencji Newseria Lifestyle Marta Gałuszewska.
Wokalistka przyznaje, że lubi zarówno buszować po sklepach stacjonarnych, jak i przeglądać ofertę sklepów online. Jej zdaniem nie jest ważne gdzie, ważne, by efekt zakupów był zadowalający.
– Czasem fajnie jest pójść przymierzyć, ale czasami online znajdują się rzeczy, których nie ma w sklepach rzeczywistych, więc to jest super sprawa, żeby takie rzeczy wynajdować – mówi Marta Gałuszewska.
Wokalistka zdradza, że niektóre ubrania w jej szafie mają stałe miejsce, bo ma do nich szczególny sentyment.
– Mam kilka takich ubrań, których dawno już nie noszę, ale nie jestem w stanie się ich pozbyć. Im jestem starsza, tym więcej tych ciuchów się zbiera, więc muszę się nauczyć je selekcjonować. Zdarza się jednak, że razem z całą rodziną robimy porządki w szafie i z domu wychodzi taka wielka paczka, która idzie do osób, które potrzebują tych ubrań – mówi Marta Gałuszewska.
Gałuszewska przyznaje, że jak każdej kobiecie, tak i jej zdarzyło się kupić coś zupełnie nietrafionego.
– Kupiłam takie spodnie kiedyś, w które myślałam, że ładnie wchodzę, po czym się okazało, że są miarą do tego, czy schudnę kiedyś do tego rozmiaru, który miałam, gdy je kupiłam, ale to na szczęście jednorazowa sytuacja – mówi Marta Gałuszewska.
Marta Gałuszewska zdradza, że chętnie śledzi modowe nowinki i podpatruje najnowsze propozycje projektantów. Bardzo lubi też eksperymentować z kolorem włosów.
Czytaj także
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-08-01: Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.