Mówi: | Paweł Borkowski |
Funkcja: | wizażysta |
Firma: | Douglas |
Na rynku pojawiają się nowe metody oczyszczania twarzy w domu
Elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy jest wodoodporna i może być używana z innymi kosmetykami o właściwościach oczyszczających.
– Szczoteczka ta posiada dwie prędkości, ale również czasomierz. Ponieważ przypomina nam o zmianie miejsca partii twarzy, kiedy mamy zaprzestać oczyszczania. Szczoteczka zawiera różne głowice. Głowice do cery wrażliwej, do cery normalnej, ale również tłustej. Te głowice w bardzo perfekcyjny sposób oczyszczają twarz. Zostało udowodnione, że dziesięć razy lepiej oczyszcza twarz szczoteczka, aniżeli własne dłonie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski wizażysta marki Douglas.
Podobne funkcje do szczoteczki oczyszczającej spełnia ściereczka do twarzy. Można ją stosować do demakijażu.
– Jest to produkt, który został stworzony z myślą o szybkim i skutecznym oczyszczeniu twarzy. Można go porównać do białej rękawicy, bo jest to ściereczka, która jest w kolorze białym. Ściereczkę charakteryzują dwa elementy. Pierwszy, to ściereczka mokra, kiedy ona jest bardzo miękka i właśnie w tym momencie oczyszczamy sobie twarz. Natomiast drugi element to jest ściereczka sucha, twarda jak kamień, przez co nie osadza się na niej żadna bakteria, co zapewnia nam na pewno perfekcyjne oczyszczanie twarzy i niemnożenie się bakterii na samej skórze – mówi Paweł Borkowski.
Wśród nowości na rynku kosmetycznym pojawiają się także stabilne linery, czyli gadżety pomagające wykonać perfekcyjną kreskę na powiece. Dostępne są także kreski na powieki w formie naklejek, co jest dużym ułatwieniem przy wymyślnych makijażach. Wśród akcesoriów znajdziemy także samoprzylepny lakier do paznokci, fabrycznie ozdobiony wzorkami.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-14: Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2023-04-19: Julia Kamińska: W „TTBZ” łatwiej jest mi ugryźć postać od strony aktorskiej, a głosowo bywa różnie. Najbardziej chciałam się zmierzyć z Marleną Dietrich
- 2022-11-23: Dbanie o higienę jamy ustnej pozostawia wiele do życzenia. Innowacje mogą zwiększyć skuteczność mycia zębów
- 2022-06-21: Smartfony, smartwatche, akcesoria [przebitki]
- 2022-04-05: Daria Ładocha: Warsztaty makijażu w szkole są jakimś nieporozumieniem. Niepojęte jest zachęcanie 13-letnich dziewczynek, by zostały ambasadorkami marki kosmetycznej
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.