Newsy

Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem

2014-04-29  |  06:30
W tegorocznym sezonie wiosenno-letnim modna będzie bielizna w kolorze écru, odcieniach błękitu oraz koralu. Bielizna będzie lekka i skrojona tak, aby panie mogły bardziej ją wyeksponować. Najmodniejsze bikini to takie, które dobrze modeluje sylwetkę, z podniesionym stanem, w kolorze grafitowym i z dodatkiem różu.

Grafit połączony z drugim, żywszym kolorem to zestawienie, które dobrze wpływa na wygląd sylwetki. Ciemny kolor maskuje te części ciała, które panie chciałyby zakryć, natomiast jaskrawy kolor podkreśla pozostałe elementy. Fasony kostiumów to kwestia indywidualna, uzależniona od potrzeb danej osoby.

Kostiumy kąpielowe zbierają sylwetkę. To wpływa na naszą postawę, na to, jak się czujemy. Pomimo tego, że jesteśmy w stroju kąpielowym i że nasze ciało jest wystawione na widok innych osób – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Kasprzyńska, brafitterka marki Dalia.

Kostium kąpielowy ma nie tylko mieć ciekawy wzór i ładny kolor, ale powinien również spełniać te funkcje co bielizna. Biustonosz powinien więc zbierać biust, podnosić go i utrzymywać w jednym miejscu. W tym sezonie modne będą również majtki z podniesionym stanem. Taki model bielizny dobrze podnosi pupę i zakrywa brzuch.

 – Wracamy do dawnych czasów, kiedy panie nosiły dosyć wysokie majtki, które osłaniały brzuch. W tego typu stroju każda pani może czuć się komfortowo. Może pokazać się na plaży, nie stresując się, że tak dużo odsłania –  brafitterka.

W zależności od tego, jaki kostium kąpielowy panie wybiorą, będą mogły zatuszować mankamenty, a podkreślić walory swojej sylwetki. W tym sezonie sklepy bieliźniarskie przygotowały w swojej ofercie bieliznę w odcieniach beżu, écru, koralu oraz niebieskiego. Dzięki temu bielizna założona pod zwiewną sukienkę lub bluzkę z cienkimi ramiączkami będzie idealnie współgrała ze strojem i może być jego elementem ozdobnym.

Latem, ze względu na coraz cieplejszy klimat, bielizna musi być lżejsza. Dobrym rozwiązaniem jest chociażby zakup staników typu soft, które uszyte są jedynie z haftów i podszyte delikatnym tiulem. Dzięki nim można poczuć się bardziej komfortowo nawet w najgorętsze dni.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.