Mówi: | Monika Klejewska |
Funkcja: | menadżer ds. marketingu |
Firma: | YES |
Złoto i kwiatowe wzory zdominowały wiosenną kolekcję biżuterii
Złota biżuteria królowała na wiosennych pokazach takich domów mody, jak Chloe, Christian Dior czy Dolce & Gabbana. Jubilerzy pokochali zwłaszcza żółty odcień tego kruszcu, ale modne będzie także złoto różowe i białe, a nawet pozłacane srebro. Złoto powraca nie tylko w kolekcjach wieczorowych. Wiosną będziemy je nosić także na co dzień, najlepiej w połączeniu ze sportowymi ubraniami.
– U największych kreatorów, chociażby u Toma Forda ostatnio cała kolekcja była oparta na sportowej elegancji. Była więc bardzo bogato wysadzona bluza, ale z kapturem, do tego szpilki i właśnie droga biżuteria – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. Monika Klejewska, menadżer firmy jubilerskiej YES.
Wiosenną modę zdominowały również kwiaty. Biżuteria z motywami kwiatowymi dodaje stylizacjom lekkości i zwiewności. Na topie pozostaje też biżuteria spersonalizowana, zwłaszcza bransoletki i naszyjniki ozdobione oryginalnymi grawerunkami. Grawerować możemy zarówno ważne dla nas daty, imiona ukochanych osób, jak i lubiane sentencje.
– Spersonalizowana biżuteria jest często spotykana wśród gwiazd. Noszą bransoletki, które często nie są wykonane z materiałów szlachetnych typu srebro czy złoto, ale na przykład na sznureczkach zawieszają właśnie srebrne elementy, które już kształtem mogą coś mówić. Dodatkowo można na nich coś wygrawerować, co ma dla nas jakieś wyjątkowe znaczenie – podkreśla Monika Klejewska.
Bransoletki te można nosić samodzielnie lub w połączeniu z innymi. Większość firm jubilerskich proponuje całe kolekcje bransoletek, które można ze sobą dowolnie zestawiać, tak, aby fasonem i kolorem pasowały za każdym razem do stroju. Dzięki temu każda stylizacja nabiera oryginalnego charakteru, i podkreśla indywidualny styl.
– Multiplikowanie nie dotyczy tylko bransoletek. Można również składać sobie pierścionki. Razem tworzą niepowtarzalny wzór, który możemy dobrać do stroju i okazji. Ale dodatkowo każdy z pierścionków, może mieć dla nas jakąś tajemną moc. Coś, co świadczy o jakimś zdarzeniu, o jakimś momencie – dodaje Monika Klejewska.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-19: Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-06: Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.