Newsy

Joanna Kurowska: wiem wszystko o swingers night

2015-04-01  |  06:50

Joanna Kurowska występuje obecnie w warszawskim Teatrze Capitol w sztuce o swingersach zatytułowanej „Lunch o północy”. Jak zdradza aktorka, dobrze zna zjawisko swingers night, czyli wieczorków podczas których osoby uprawiają seks z przypadkowymi zaproszonymi gośćmi. Wiedzę na ten temat zdobywała u swego kolegi seksuologa Andrzeja Depko, który napisał o tym książkę. Gwiazda jest zszokowana zjawiskiem, nie rozumie go i nie mogłaby bawić się w ten sposób.

Kiedy nagrywałam program w TVN, spotkałam się ze swingersami. Oni mówią o seksie, jakby mówili o tym, gdzie można kupić dobry schab albo gdzie taniej kupić markowe buty. Byłam zszokowana – przyznaje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka obecnie wie dużo o zjawisku swingers night, ponieważ jej kolegą jest seksuolog Andrzej Depko, który pisząc książkę o swingersach, rozmawiał z nimi i odwiedzał kluby.

On mi o tym poopowiadał. Taki seks z nieznajomym jest oczywiście ciekawy, bo wszystko, co jest nowe, jest ekscytujące. Psychologowie jednak podkreślają, że na dłuższą metę to się nie sprawdza, bo człowiek dąży do miłości. Jeżeli ktoś się jednak spełnia w tym, chodzi mu tylko o seks, to nie ma co tego oceniać – tłumaczy Joanna Kurowska.

Przyznaje także, że sama nie umiałaby się w ten sposób bawić.

Pochodzę z tradycyjnej rodziny, więc nawet nie wyobrażam sobie, że tak może być. Jestem konstrukcją, która musi mieć kogoś bliskiego na dłuższy czas. Ale może to się zmienia, może właśnie tak będziemy kiedyś żyli – mówi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.