Mówi: | Joanna Kurowska |
Funkcja: | aktorka |
Joanna Kurowska: wiem wszystko o swingers night
Joanna Kurowska występuje obecnie w warszawskim Teatrze Capitol w sztuce o swingersach zatytułowanej „Lunch o północy”. Jak zdradza aktorka, dobrze zna zjawisko swingers night, czyli wieczorków podczas których osoby uprawiają seks z przypadkowymi zaproszonymi gośćmi. Wiedzę na ten temat zdobywała u swego kolegi seksuologa Andrzeja Depko, który napisał o tym książkę. Gwiazda jest zszokowana zjawiskiem, nie rozumie go i nie mogłaby bawić się w ten sposób.
– Kiedy nagrywałam program w TVN, spotkałam się ze swingersami. Oni mówią o seksie, jakby mówili o tym, gdzie można kupić dobry schab albo gdzie taniej kupić markowe buty. Byłam zszokowana – przyznaje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Aktorka obecnie wie dużo o zjawisku swingers night, ponieważ jej kolegą jest seksuolog Andrzej Depko, który pisząc książkę o swingersach, rozmawiał z nimi i odwiedzał kluby.
– On mi o tym poopowiadał. Taki seks z nieznajomym jest oczywiście ciekawy, bo wszystko, co jest nowe, jest ekscytujące. Psychologowie jednak podkreślają, że na dłuższą metę to się nie sprawdza, bo człowiek dąży do miłości. Jeżeli ktoś się jednak spełnia w tym, chodzi mu tylko o seks, to nie ma co tego oceniać – tłumaczy Joanna Kurowska.
Przyznaje także, że sama nie umiałaby się w ten sposób bawić.
– Pochodzę z tradycyjnej rodziny, więc nawet nie wyobrażam sobie, że tak może być. Jestem konstrukcją, która musi mieć kogoś bliskiego na dłuższy czas. Ale może to się zmienia, może właśnie tak będziemy kiedyś żyli – mówi.
Czytaj także
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
- 2024-04-16: Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
- 2024-05-09: Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
- 2024-03-21: Joanna Trzepiecińska: Z „Rodziny zastępczej” mam same dobre wspomnienia. Do dziś odcinam kupony sympatii widzów
- 2024-04-15: Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania
- 2024-03-15: Joanna Liszowska: W zeszłym roku zaplanowałam dużo wyjazdów, żeby zrealizować pewne swoje podróżnicze marzenia. Niestety rzadko dochodziły do skutku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.