Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco |
Kryształki, kwiaty i ćwieki to niezbędna ozdoba wieczorowych szpilek w sezonie jesień-zima 2014
W sezonie jesień-zima 2014/2015 kreatorzy mody na co dzień proponują wygodne buty na płaskiej podeszwie. Dopiero na wieczorne wyjścia należy wybrać pantofle na wysokim obcasie. Najmodniejsze szpilki to te wykonane z zamszu, a także z gładkiej skóry.
– Jeśli chodzi o kolorystykę, to możemy mówić o różnych odcieniach szarości, także przygaszony pudrowy róż, który będzie fantastycznie wyglądał i wydłużał nam optycznie nogi – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager firmy GPoland, dystrybuującej markę Roccobarocco.
Buty wieczorowe mają przypominać miniaturowe dzieła sztuki. Modne będą wszelkiego rodzaju ozdoby: rysunki, cekiny, kwiatki i kokardki. Czółenka ze zdobionymi obcasami pokazał w najnowszej kolekcji duet Dolce & Gabbana, Christian Louboutin proponuje pantofle gładkie, ozdobione jedynie dużym kwiatem przy sprzączce, Valentino natomiast widzi kobiety w inkrustowanych kryształkami czółenkach. Zdobienia nie powinny jednak być zbyt intensywne.
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
– Jeśli chodzi o elementy ozdobne w najnowszej kolekcji, preferujemy akcenty minimalistyczne, nie przesadzamy z formą, ma być to tylko dodatek, nieodwracający uwagi od reszty stylizacji czy stroju – mówi Izabela Błyskal.
Jesienią modne będą także elementy metalowe, jak niewielkie wstawki przy obcasie, zapięciu lub na samym końcu buta. Tu również należy zachować umiar – metalowe wstawki mają stanowić jedynie delikatny, rozświetlający akcent.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.