Newsy

Kryształki, kwiaty i ćwieki to niezbędna ozdoba wieczorowych szpilek w sezonie jesień-zima 2014

2014-07-14  |  06:50
Mówi:Izabela Błyskal
Funkcja:marketing manager
Firma:GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco
  • MP4
  • Jesienią na wieczornych imprezach królować będą szpilki, głównie zamszowe. Modne będą zarówno pantofle w jednolitych kolorach, jak i zdobione, np. cekinami lub metalowymi ćwiekami.

    W sezonie jesień-zima 2014/2015 kreatorzy mody na co dzień proponują wygodne buty na płaskiej podeszwie. Dopiero na wieczorne wyjścia należy wybrać pantofle na wysokim obcasie. Najmodniejsze szpilki to te wykonane z zamszu, a także z gładkiej skóry.

    Jeśli chodzi o kolorystykę, to możemy mówić o różnych odcieniach szarości, także przygaszony pudrowy róż, który będzie fantastycznie wyglądał i wydłużał nam optycznie nogi – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager firmy GPoland, dystrybuującej markę Roccobarocco.

    Buty wieczorowe mają przypominać miniaturowe dzieła sztuki. Modne będą wszelkiego rodzaju ozdoby: rysunki, cekiny, kwiatki i kokardki. Czółenka ze zdobionymi obcasami pokazał w najnowszej kolekcji duet Dolce & Gabbana, Christian Louboutin proponuje pantofle gładkie, ozdobione jedynie dużym kwiatem przy sprzączce, Valentino natomiast widzi kobiety w inkrustowanych kryształkami czółenkach. Zdobienia nie powinny jednak być zbyt intensywne.

    Jeśli chodzi o elementy ozdobne w najnowszej kolekcji, preferujemy akcenty minimalistyczne, nie przesadzamy z formą, ma być to tylko dodatek, nieodwracający uwagi od reszty stylizacji czy stroju – mówi Izabela Błyskal.

    Jesienią modne będą także elementy metalowe, jak niewielkie wstawki przy obcasie, zapięciu lub na samym końcu buta. Tu również należy zachować umiar – metalowe wstawki mają stanowić jedynie delikatny, rozświetlający akcent.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.