AKCJA „BEAUTY PLANNER ZIKO DERMO ZA 1 GROSZ” WŁAŚNIE STARTUJE.
W czwartek 21 września w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo rozpoczęła się akcja „Beauty Planner Ziko Dermo za 1 grosz”. Drogerie postanowiły stworzyć kalendarz, w którym oprócz terminarza zostało zawartych wiele urodowych ciekawostek i przydatnych porad dotyczących pielęgnacji. Beauty Planner Ziko Dermo będzie można otrzymać w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo za 1 grosz i 6 zebranych naklejek, które Klient otrzyma za każde wydane 50 złotych.
Ziko Dermo od 11 lat doradza Klientkom w kwestii dbania o swoje ciało, zdrowy i piękny wygląd czy samopoczucie. Specjalistki ds. Dermokosmetyków oraz Kosmetolożki codziennie w drogeriach udzielają wskazówek i pomagają w dokonywaniu wyborów np. odpowiednich dermokosmetyków dobranych do kondycji cery czy włosów. Właśnie z tej pasji, pasji do holistycznej pielęgnacji Ziko Dermo postanowiło stworzyć unikalny Planner.
Kalendarz na rok 2024 został opracowany w taki sposób, aby motywował oraz inspirował Klientki do pozytywnych zmian w rutynie pielęgnacyjnej. Każdy miesiąc to inne porady, zalecenia i urodowe przypominajki dostosowane do pory roku. Dopełnieniem praktycznej i ciekawej treści jest wyjątkowo atrakcyjny projekt graficzny, który z pewnością sprawi, że korzystanie z Beauty Plannera Ziko Dermo będzie miłą codzienną przyjemnością.
Co znajdziemy w Beauty Plannerze Ziko Dermo?
Z początkiem roku większość z nas tworzy listę postanowień noworocznych, zatem Ziko Dermo opisuje te które są warte uwagi, jak codzienny, staranny demakijaż, gimnastyka twarzy, która pomaga w niwelowaniu zmarszczek i pobudza krążenie czy prowadzenie dziennika wdzięczności, dzięki któremu można pozbyć się negatywnych myśli i żyć chwilą. W części wiosennej znajdziemy tematy dotyczące detoksu skóry, złuszczania i rodzajów peelingów lub co zrobić, aby ulżyć suchej i odwodnionej skórze po zimie. W miesiącach letnich Ziko Dermo wylicza rzeczy i aktywności „To Do” czyli koniecznie do zrobienia podczas słonecznych dni. Nie zabraknie również wskazówek, jak zadbać o ciało w lecie oraz informacji o rodzajach promieniowania. Jesienią Klientki przeczytają m.in. o walce z przebarwieniami po sezonie letnim oraz dowiedzą się jak dbać o włosy jesienią.
Dodatkowo w Beauty Plannerze Ziko Dermo znajdą się opisy znaków zodiaku, krótkie porady, takie jak „Zabieg miesiąca”, czy „Dermokonsultantka radzi” lub informacje na temat składników w cyklu „Składnik miesiąca”.
W jaki sposób otrzymać Beauty Planner Ziko Dermo?
Za każdy zakup zrobiony w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo na kwotę nie mniejsza niż 50 złotych, Klient otrzyma naklejkę oraz kupon, do ich zbierania. Należy zebrać 6 naklejek i przyjść do jednej z wybranych drogerii stacjonarnych w celu odebrania Plannera za 1 grosz. Każde wydane 50 złotych to 1 naklejka. Zainteresowanych zapraszamy jak najszybciej, bo liczba Plannerów jest ograniczona.
Więcej informacji na stronie zikodermo.pl
![Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_883516087,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Udane półrocze Galerii Katowickiej
![Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus](/files/_uploaded/glownekonf_1500174191,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
![Apart dołącza do ETC Swarzędz](/files/_uploaded/glownekonf_2089977382,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.