Komunikaty PR

Antalis ogłasza zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award 2022!

2023-04-17  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Firma Antalis ogłosiła właśnie zwycięskie projekty, które zrobiły na jurorach największe wrażenie. W gronie zwycięzców znalazła się praca z Polski!

 Z końcem stycznia zakończyło się przesyłanie zgłoszeń do konkursu organizowanego przez firmę Antalis, europejskiego lidera dystrybucji rozwiązań komunikacji wizualnej. Międzynarodowe jury, składające się z czołowych osobowości świata designu, nagrodziło najciekawsze projekty.

Zwycięzcy konkursu Antalis Interior Design Award 2022

Konkurs Antalis Interior Design Award (AIDA) skierowany jest do projektantów wnętrz, architektów, drukarzy, reklamodawców, grafików oraz innych  twórców i zachęca uczestników, aby wykazali się swoją kreatywnością i dali wyraz swojej artystycznej wrażliwości. W tym roku warunkiem udziału w konkursie było zaprojektowanie aranżacji przestrzeni z wykorzystaniem przynajmniej jednego produktu zakupionego w Antalis.

Tegoroczna edycja konkursu okazała się ogromnym sukcesem. Zgłoszono 411 prac z 29 krajów, a w głosowaniu publiczności na stronie Antalis Interior Design Award wzięło udział ponad 36 500 osób.

Nagrody przyznano w 11 kategoriach:

Budynki użyteczności publicznej i przestrzenie publiczne: „COMME TOMBÉES DU CIEL, LES COULEURS IN SITU ET EN MOUVEMENT” — DANIEL BUREN, autor: Etienne Fraikin, Belgia

Monumentalną, kolorową instalację autorstwa jednego z najbardziej znanych francuskich artystów, Daniela Burena, zrealizowano na sklepieniu dworca kolejowego Liège-Guillemins. Do realizacji pracy wykorzystano folie Oracal 8300 i 8500.

Dom: „Vineyard House — Part 2”, autorka: Hajnalka Szöke, Węgry

Aby zrównoważyć surowy wygląd  XIX-wiecznego budynku, w projekcie wykorzystano specjalne folie, laminaty i tapety Coala Interior Film  – marki własnej Antalis. Dzięki temu 130-letni dom przemienił się w przytulne, a zarazem nowoczesne wnętrze dla całej rodziny.

Biuro: „Fomo an Office in the Woods”, autorka: Hilde B Lambrechts, Norwegia

Fomo to przestrzeń coworkingowa. Aby oddzielić korytarz od pomieszczeń, szklane ściany pokryto półtransparentną folią Avery SF-100 Ultra Clear firmy Antalis, dzięki której odwiedzający biura poczują się jak na spacerze w środku pięknego lasu.

Handel detaliczny i usługi: sklepy jubilerskie Given, autorka: Ieva Erlecka-Cucure, Łotwa

Atmosfera sklepów Given jest pogodna i pełna pozytywnej energii. Efekt ten udało się uzyskać dzięki stonowanej, pastelowej kolorystyce, naturalnym materiałom, lustrom oraz tapecie z dekoracyjnym wzorem egzotycznych roślin, kwiatów i ptaków.

Hotelarstwo i rekreacja: Hotel Amsterdam ID, autor: Loes Kok, Holandia

Radość i poczucie humoru to podstawowe elementy tożsamości Aparthotelu Amsterdam ID. W realizacji projektu wykorzystano strukturalną tapetę Coala Leather firmy Antalis, na którą nadrukowano oryginalny wzór przedstawiający znane miejsca  Amsterdamu, a także liczne elementy wystroju wnętrz, takie jak meble, półki, kwiaty czy obrazy, co dało efekt zabawnej i stylowej iluzji.

Nagroda specjalna w kategorii „Folia architektoniczna”: Galeria Bałtycka, autor: Artur Pruszyński, Polska

W ramach modernizacji Galerii Bałtyckiej w obiekcie utworzono między innymi 15 stref relaksu, z których każda ma inny wystrój. Na ścianach pojawiły się nowe, oryginalne grafiki oraz tapety. Ruchome schody oklejono folią imitującą miedź. W projekcie wykorzystano folie 3M Di-Noc VM1693, 3M Di-Noc FW236 oraz Coala Interior Film Stone U20.

Nagroda specjalna w kategorii „Folia okienna”: Médiathèque de Agde, autorka: Nilda Hernandez, Francja

Aranżacja Mediateki we francuskim Agde czerpie inspiracje z historii miasta i otaczających je naturalnych krajobrazów. W projekcie wykorzystano transparentną folię na okna Coala Easy Stick Clear. Abstrakcyjne elementy graficzne kojarzą się z winoroślą i krajobrazem winnic, a także z wodą, algami i morską fauną.

Nagroda Specjalna „Zrównoważony Rozwój”: „Join Us and Grow!”, autor: Nathan SWINSON-BULLOUGH, Wielka Brytania

Stoisko wystawowe dla firmy Pie Factory przybrało formę niewielkiego ogródka wypełnionego zielenią. Przy jego budowie wykorzystano elementy kartonowe Xanita. Kiedy „życie” instalacji dobiegnie końca, jej elementy trafią do recyklingu.

Nagroda za projekt 3D: „Aqua”, autorka: Ernesta Jakonytė, Litwa

W cyfrowym projekcie bistro intencją autorki było osiągnięcie efektu znajdowania w środku oceanicznej głębi i zaprezentowanie różnych odcieni morskiego błękitu.  W projekcie autorka wykorzystała folie z linii Coala Interior Film.

Nagroda Publiczności: sklep STÜHMER w centrum handlowym Gobuda w Budapeszcie, autor: Zsolt Nagypál, Węgry

Sklep z wyrobami czekoladowymi STÜHMER otrzymał wyrazisty wystrój, w którym dominuje biel, czerwień, czerń i miodowy odcień żółci. W projekcie wykorzystano folie linii Coala Interior Film.

Nagroda za Oryginalny Wzór: „Patternplay”, autor: Thomas Heinz, Niemcy

Największą przyjemność autorowi sprawia tworzenie prostych abstrakcji z mocnym graficznym efektem, ale niepozbawionych humoru. Wyrazistymi wzorami szybko zainteresowali się klienci z całego świata.

Nagroda za Oryginalny Wzór: „Blue Forest”, autor: Andrea Ferreras Dorado, Hiszpania

Autorka opracowała swój projekt specjalnie dla przestrzeni wypełnionej naturalnym światłem. Chcąc stworzyć atmosferę spokoju i relaksu, użyła przede wszystkim organicznych kształtów oraz delikatnego połączenia kolorystycznego ze złotymi akcentami.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 30 marca w Paryżu. Laureaci z całej Europy zjechali do Hôtel de la Marine by wspólnie celebrować swój sukces. Więcej o nagrodzonych projektach można dowiedzieć się na stronie konkursu oraz w innych kanałach komunikacji Antalis na całym świecie.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Metal pod kompleksową ochroną Biuro prasowe
2024-08-06 | 14:00

Metal pod kompleksową ochroną

Wykonane z metalu meble czy też inne elementy wyposażenia i dekoracji ogrodu to nadal popularny wybór. Wdzięcznie uzupełniają przydomowy krajobraz, wpisując się we
Dom Ochrona drewna wewnętrznego
2024-08-06 | 12:00

Ochrona drewna wewnętrznego

Drewno we wnętrzach to trend, który nigdy nie odchodzi w zapomnienie. Podążając za aktualną modą na naturalność w świecie designu, wciąż chętnie sięgamy po wykonane z tego
Dom Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!
2024-08-06 | 11:00

Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!

Jakie są najnowsze trendy w urządzaniu wnętrz? I jakie wnioski architekci i projektanci wynieśli z tegorocznej edycji Salone del Mobile, najbardziej prestiżowych międzynarodowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.

Podróże

Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem

Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.