Komunikaty PR

Bezpłatne niedziele w Bajkowym Labiryncie – moc zabawy dla najmłodszych

2023-08-11  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Brak pomysłu na zorganizowanie wolnego czasu dla dziecka w weekend? Bajkowy Labirynt w Manufakturze przychodzi z pomocą - we wszystkie niehandlowe niedziele sierpnia będzie można wejść do krainy zabaw za darmo, wystarczy karta stałego Klienta. 

Bajkowy Labirynt to nowoczesne centrum rozrywki dla najmłodszych. Jedną z najciekawszych atrakcji jest bez wątpienia tor Ro-An (przeznaczony dla starszych dzieci i nastolatków), czyli autorski tor przeszkód i wyzwań, na którym można poczuć się jak prawdziwy ninja. Bajkowy Labirynt oferuje także strefę dla niemowląt i maluchów, przestrzeń dla przedszkolaków oraz rodziców. Na miejscu znajdują się też dodatkowe atrakcje, między innymi: interaktywna ścianka knooker. 

W każdą niehandlową niedzielę sierpnia (6.08, 13.08, 20.08) wejścia do Bajkowego Labiryntu są darmowe (wejście jest limitowane do 100 minut). Wystarczy okazać Kartę Stałego Klienta, którą można wyrobić także przed wejściem na salę zabaw – to koszt 10 zł. 

Centrum rozrywki Bajkowy Labirynt znajduje się na pierwszym piętrze, obok Experymentarium. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe
2024-08-02 | 11:58

Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta

W codziennym jadłospisie najmłodszych brakuje produktów zbożowych – spożywają je w niewystarczającej ilości, a na dodatek jedzą za mało posiłków z pełnego
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.