Komunikaty PR

Bolt przedłuża współpracę z fundacją Feminoteka

2023-01-13  |  14:00
Biuro prasowe

W 2023 roku Bolt będzie kontynuować współpracę z fundacją Feminoteka. W ramach planowanych na kolejny rok działań odbędą się kolejne szkolenia zespołów Bolt, a także regularne spotkania z ekspertkami fundacji na kanałach społecznościowych firmy. Dzięki dotychczasowym działaniom Bolta i Feminoteki, już dziesiątki tysięcy kierowców przeszło pierwsze w branży szkolenie z zasad obowiązujących w relacji pasażer- kierowca. 

 

Bolt współpracuje z fundacją Feminoteka od 2021 roku, kiedy to odbyło się pierwsze szkolenie dla zespołu Obsługi Klienta. W 2022 roku fundacja stała się stałym partnerem merytorycznym firmy Bolt. Od tego czasu w ramach współpracy powstały treści edukacyjne dla kierowców w formie webinaru w aplikacji Bolt oraz Standardy Społeczności Bolt. Fundacja wspierała też firmę, konsultując mn. wprowadzenie kategorii “Kobiety dla kobiet”.

 

- Współpraca z Boltem to dobry przykład wprowadzania do biznesu perspektywy przeciwprzemocowej, uwrażliwionej na kwestie przemocy ze względu na płeć. W zeszłym roku został wypracowany szereg kluczowych dla bezpieczeństwa rozwiązań, które rekomendujemy i wysoko oceniamy. Przed nami kolejne etapy współpracy, działamy aby pasażerki i każda osoba korzystająca z usług Bolta mogła spokojnie dotrzeć do celu - mówi Jolanta Gawęda z fundacji Feminoteka.

 

W ramach wspólnych działań w 2023 roku Bolt i fundacja Feminoteka planują serię wspólnych działań edukacyjnych dla społeczności Bolt na Instagramie. Podczas regularnych relacji na profilu Bolt, ekspertki Feminoteki przedstawią obserwującym konto Bolt na Instagramie szczegóły działalności fundacji i odpowiedzą na przesłane przez obserwujących pytania. Ponadto Bolt i fundacja planują kolejne szkolenia dla pracowników Bolt, aby szerzyć wiedzę i świadomość jak wspierać kobiety w życiu codziennym. 

 

- Wsparcie ze strony fundacji Feminoteka jest dla nas bardzo ważne. Dzięki tej współpracy, byliśmy w stanie stworzyć pierwsze w branży szkolenie dla kierowców, tłumaczące zasady relacji pasażer- kierowca i przeszkolić dziesiątki tysięcy kierowców. Następnie Bolt wprowadził liczne zmiany operacyjne, które mają zwiększyć bezpieczeństwo w przejazdach. Dlatego w tym roku chcemy dalej czerpać z wiedzy ekspertek fundacji i udostępnić tę wiedzę naszej społeczności użytkowników aplikacji - komentuje Martyna Kurkowska, rzecznik prasowa Bolt w Polsce.

 

Zaostrzona weryfikacja kierowców Bolt 

W listopadzie 2022 Bolt zapowiedział inwestycję dodatkowych 10 mln złotych w rozwiązania bezpieczeństwa i ogłosił szereg zmian operacyjnych, wyznaczając tym nowe standardy w branży przewozów taksówkami. W ramach wprowadzonych zmian, Bolt wprowadził zaostrzoną weryfikację kierowców i aut. 

 

Dotychczas, zgodnie ze znowelizowaną ustawą o transporcie, kierowcy musieli dostarczyć: zdjęcie lub skan prawa jazdy, zaświadczenie o niekaralności, dowód osobisty lub paszport. Wśród wykraczających poza standard dokumentów i wymagań, które zespół ekspertów Bolt weryfikuje, znajdują się: 

  • licencje na wszystkie gminy gdzie flota lub kierowca chce świadczyć usługi (licencja musi być wpisana do rejestru CEIDG); 

  • potwierdzenie przejścia badań medycznych i psychotestów; 

  • identyfikator kierowcy taxi w miastach, gdzie obowiązuje; 

  • zdjęcie prawidłowo oznaczonego auta; 

  • zdjęcie tyłu dowodu rejestracyjnego. 

 

Po upływie okresu przejściowego, od Nowego Roku dostęp do platformy mają wyłącznie kierowcy, którzy dostarczyli dokumenty, wymagane przez nowe standardy weryfikacji Bolt. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.