Buty na lato 2021 – Casadei
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Lato w pełni, piękne słońce, plaża, idealnie dopasowany strój…ale co z butami? Czy zastanawiasz się jakie buty będą idealne do Twoich wakacyjnych stylizacji? Jeżeli tak – to ten artykuł jest idealny dla Ciebie!
W tym sezonie króluje wiele trendów, od eleganckich sandałek na szpilce, po wygodne koturny. Rok 2021 roku to rok niebanalnych połączeń! Każda kobieta znajdzie w tym sezonie coś dla siebie. Tegoroczne lato wyróżnia się mnogością fasonów, wzorów i kolorów. Nie ma miejsca na nudę i klasyczne połączenia. Lato to idealny czas na zabawę z modą. Bo kiedy jak nie teraz?
Eleganckie sandały
Lato to doskonała okazja do ekspozycji ekstrawaganckich i kobiecych szpilek, w których każda kobieta wygląda doskonale. Eleganckie letnie obuwie doda wyjątkowego charakteru nawet miejskim stylizacjom. Jeansy i wysokie obcasy? Jak najbardziej TAK! Jeżeli tylko lubisz wysokie szpilki to nasze propozycje marki CASADEI będą idealne dla Ciebie.
Jak nie szpilka to może koturny?
Żadne inne obuwie nie kojarzy się z kobiecością i zmysłowością tak jak klasyczne szpilki. Jednak nie każda kobieta chcę i może je nosić. Dlatego świetną alternatywą do tego typu obuwia są koturny oraz platformy. Jeżeli zależy Ci na podkreśleniu sylwetki i komfortowym obuwiu to sandałki na koturnie są idealną propozycją dla Ciebie. Pasują zarówno do eleganckich kreacji, ale również do zwiewnych letnich stylizacji. Postaw na maksymalny komfort przy jednoczesnym zachowaniu kobiecości i dobrego stylu.
Sneakersy - must have sezonu lato 2021
Sneakersy są idealne na wiosnę, jesień… ale również na lato! Połączenie obuwia sportowego z letnimi sukienkami to prawdziwy hit tego sezonu. Dzięki niebanalnemu designowi tego typu obuwie, zyskało sporo fanek na całym świecie. Również wśród celebrytów. Sneakersy to połączenie komfortu, wygody i stylu.
Dono Da Scheggia - wyjątkowe miejsce w centrum Katowic, w którym znaleźć można ubrania i obuwie takich marek jak: SPORTALM, CASADEI czy TRICOT CHIC. W salonie oferowane są eleganckie sukienki na lato, ubrania na każdą porę roku, stroje na zimę, obuwie, stroje kąpielowe oraz dodatki do stylizacji.
Więcej na: www.donomoda.pl

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.