Casio przedstawia linię Casio Vintage x Stranger Things
Casio ma zaszczyt przedstawić limitowaną edycję nowego modelu zegarków A120, dzięki której możemy przenieść się do amerykańskiego miasteczka Hawkins i szalonych lat 80-tych. A120WEST -1AER powstał jako hołd dla ikonicznego już serialu science fiction - Stranger Things. Mimo tego, że czasomierz utrzymany jest w stylistyce retro, gwarantuje nowoczesność, funkcjonalność i precyzję, z których słynie japońska marka Casio.
Stranger Things to jeden z najpopularniejszych przygodowych seriali ostatnich lat, którego fabuła osadzona jest w Ameryce lat 80-tych i realiach tamtej dekady. To właśnie wtedy zegarki elektroniczne Casio świeciły triumfy, nic więc dziwnego, że serialowi bohaterowie noszą również te zegarki. To zainspirowało markę Casio do zainicjowania wyjątkowej współpracy - Casio Vintage x Stranger Things. Dzięki temu powstał wyjątkowy model unisex, który zachwyci wszystkich fanów i fanki serialu.
W zegarku znajdziemy mechanizm kwarcowy, napędzany baterią, której żywotność wynosi około 3 lata, co gwarantuje niezawodność działania przez długi czas. Klasyczna, prosta budowa - kwadratowa czarna tarcza została wzbogacona o czerwone i niebieskie akcenty oraz kolorowe, wyraziste guziki. Widnieje na niej również specjalna grafika znanego z serialu potwora Demogorgona. Koperta zegarka, która jest nowością w kolekcji marki, powstała z odpornej żywicy, a jej bezel został dodatkowo pochromowany, przez co wygląda jak metalowy. Dodatkowo koperta, jak i pasek z przejrzystego, wytrzymałego tworzywa są odporne na wodę i wszelkie zachlapania.
Czas wyświetlany jest w formie cyfrowej, może być również podświetlany, a dzięki zastosowaniu specjalnego iluminatora i podświetlenia LED, w nocy można spróbować przenieść się na “Drugą Stronę”, a oczom właściciela wyświetli się logo Stranger Things, przedstawione do góry nogami.
Z przydatnych funkcji, zegarek posiada alarm dzienny, który można wykorzystać jako budzik lub przypomnienie. W czasomierz wbudowany został także stoper oraz funkcja Auto-Calendar, która gwarantuje zawsze aktualne informacje o dacie, dzięki rozbudowanemu kalendarzowi.
Limitowany zegarek Casio Vintage x Stranger Things to unikatowa odsłona premierowej linii A120 z nową kopertą występującą w trzech kolorach: silver, gunmetal oraz gold.
Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.