Daj się zaskoczyć nową odsłoną kawiarni Tchibo
Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Klientów, Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie. Teraz przyszedł czas na kawiarnie. Już od 8 września będzie można zobaczyć w nich odświeżone materiały komunikacyjne.
„Bo lubię wpaść na pyszną kawę”, „bo lubię mieć wybór”, „bo lubię złapać okazję” – zawsze jest powód, aby odwiedzić kawiarnie Tchibo w Polsce. – Chcemy, aby nasi Klienci czuli się jak najlepiej podczas wizyt w naszych salonach. Dotyczy to, nie tylko jakości obsługi, ale także działań komunikacyjnych oraz projektowania przyjaznej przestrzeni. Zależy nam, aby odwiedziny w Tchibo były ulubionym przystankiem podczas zakupów w centrach handlowych. Nowa komunikacja ma na celu pokazanie, że Tchibo to nie tylko sklep, ale także kawiarnia z aromatyczną, wysokiej jakości kawą i pysznymi ciastami – komentuje Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.
Kawowa eksperckość, nowe doznania
Zaproponowane zmiany w komunikacji to także sposób, aby podkreślić, różnorodność oferty. Każdy z salonów marki jest również strefą relaksu, w której spróbować można nie tylko kaw i napojów, ale także słodkości, deserów i przekąsek. A jest w czym wybierać – na odwiedzających Tchibo czekać będą istne „rarytasy”. Mowa m.in. o nowych smakach kaw Rarität, które przeniosą Klientów Tchibo w egzotyczną i inspirującą podróż po świecie kawy.
Wraz z nową koncepcją komunikacji Tchibo dąży także do coraz szerszego edukowania swoich dotychczasowych i nowych odbiorców. Dlatego kawiarnie Tchibo to miejsce, w którym Klienci dowiedzą się więcej o rodzajach kawy, a wykwalifikowani bariści doradzą, które ziarna wybrać i jaka metoda parzenia sprawdzi się najlepiej.
Tchibo zmienia się dla Ciebie
Poza sposobem komunikacji i nową nazwą, adekwatną do wrażeń i przeżyć, jakie marka chce oferować swoim Klientom, zmienia się także identyfikacja wizualna kawiarni Tchibo. Obejmuje ona: odświeżone i apetycznie zaprezentowane menuboardy, przejrzystą kartę napojów i deserów, nowe, atrakcyjne materiały graficzne, które pojawią się w kawiarniach.
Nowa koncepcja komunikacji Tchibo wypracowana została razem z Kolektywem Kreatywnym Berry, w oparciu o jakościowe badania konsumenckie. Jej wprowadzeniu będzie towarzyszyła kampania digitalowa oraz atrakcyjne konkursy. Ale to nie wszystko – wstąpcie do Tchibo i dajcie się zaskoczyć.
![Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_883516087,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Udane półrocze Galerii Katowickiej
![Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus](/files/_uploaded/glownekonf_1500174191,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
![Apart dołącza do ETC Swarzędz](/files/_uploaded/glownekonf_2089977382,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.