Komunikaty PR

Dla tych, którzy kochają trendy i cenią komfort

2023-05-26  |  17:05
Biuro prasowe

Właśnie takie są propozycje brazylijskiej marki Rider, która specjalizuje się w obuwiu idealnym nie tylko na plażę. Japonki, klapki czy sandałki Rider to must-have letnich stylizacji. Przekonaj się sam/a!

Kolekcja Rider to kwintesencja pozytywnych wibracji i idealny wybór dla każdego, kto ceni miejski luz i kocha lato. Wywodząca się z gorącej Brazylii marka jest ekspertem od tego, jak pogodzić modę oraz wygodę i od lat z powodzeniem łączy komfort noszenia z obowiązującymi trendami. Dzięki temu, bez względu na indywidualny styl, można tu znaleźć modele, które równie świetnie sprawdzą się na tropikalnej plaży, jak i w miejskiej dżungli.

Troskę o stopy – i o modny wygląd! - Rider wiąże z poszanowaniem środowiska. Wszystkie buty marki są w 100% wegańskie i w pełni nadają się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne!

RIDER – modele dla niej

Wsuwane klapki to dla wielu pań najlepsze buty na lato. Łatwo je założyć, dobrze trzymają stopę i świetnie pasują do swobodnych stylizacji. Takie są właśnie klapki Rider DRIP SLIDE AD, dostępne w pięciu wersjach kolorystycznych. Ponieważ są gładkie i zdobi je jedynie logo marki, można je zestawić z ubraniami w wyraźne geometryczne printy. Natomiast Rider POOL IV FEM (cztery warianty do wyboru) zdobią piękne grafiki z liśćmi monstery. Choć, jak sama nazwa wskazuje, model powstał z myślą o basenie, to aż się prosi, by nosić te klapki również na co dzień. Rider AQUA IV FEM to zaś „siostry” POOL IV FEM, czyli japonki utrzymane w tej samej stylistyce i dostępne w podobnych kolorach (cztery do wyboru) z  szerokimi paskami, które doskonale trzymają stopę i zapobiegają się jej ślizganiu. Paniom preferującym japonki, które przyciągają wzrok nie deseniem a kolorem, mogą spodobać się żółte, pomarańczowe, różowe lub fioletowe Rider AQUA III THONG FEM.

RIDER – propozycje dla niego

Szerokie portfolio Rider gwarantuje, że każdy mężczyzna bez problemu znajdzie tu idealny model dla siebie – dobrany do stylu, preferencji i potrzeb. Jeśli japonki mają łączyć wygodę z elegancją, panowie mogą wybrać model Rider SPIN THONG AD. Klasyczne, stonowane kolory – granat, czerń i butelkowa zieleń sprawiają, że pasują do wielu stylizacji, a grubsze paski zapewniają przyjemne noszenie przez cały dzień. Natomiast Rider R1 ENERGY V AD to typowe japonki z cienkimi paskami, które wyróżnia print w palmy – prawdziwa kwintesencja „beach life”! Rider R1 GRAPHICS AD lub R1 FLOW DEDO AD spodobają się zaś amatorom wyraźnych graficznych deseni. Jeśli chodzi o męskie klapki, to na uwagę z pewnością zasługuje model Rider R LINE PLUS SLIDE AD. Zaprojektowano go z myślą o fanach aktywnego wypoczynku. Rider BAY XII AD to zaś doskonałe klapki na basen – lekkie, trwałe, szybko schną i stabilizują stopę przy każdym kroku. W ofercie Rider panowie znajdą także sandały. Rider FREE STYLE SAND AD to must-have każdego mężczyzny, dla którego moda to zabawa – doskonale prezentują się zarówno solo, jak i w duecie z szalonymi skarpetkami!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.