Dulux Ambiance Ceramic – AkzoNobel startuje z nową kampanią
5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic. Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie
i SoMe pod hasłem Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, w którym pojawia się 5 Muz uosabiających atmosfery – palety barw nowego produktu.
Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic – nowego produktu w segmencie farb ceramicznych premium, a także zainspirowanie Polaków do zmiany
i ożywiania swych wnętrz. Farby Dulux Ambiance Ceramic charakteryzują się bowiem między innymi wyrazistymi i trwałymi kolorami w technologii HD, które zostały ułożone w 4 unikalnych paletach barw – atmosferach.
„Najważniejszym zadaniem kampanii jest zbudowanie pozytywnej relacji między konsumentem
a marką. Pragniemy zaprezentować nowy produkt, który w pełni wpisuje się w naszą misję, a zarazem jest swego rodzaju wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów” – mówi Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.
W ramach kampanii powstał spot:
https://www.youtube.com/watch?v=JcH66D8UVKo. Występujące w nim żywiołowe Muzy podkreślają łatwość i elastyczność dopasowania Dulux Ambiance Ceramic do wymarzonego wnętrza. Spot emitowany będzie w stacjach grup TVP, Polsat oraz TVN, a także w VOD: TVP VOD, Player i Polsat Go. Ponadto będzie go można zobaczyć w serwisach typu: Interia.pl, RMF.FM, a także na YouTube
i w Social Mediach. Lokalizację reklamy dla polskiego rynku zrealizowała agencja kreatywna Kalicińscy. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja oS3.
Działania reklamowe prowadzone będą również w kanale OOH w sieci AdScreen, a także w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i Pinterest.
Z ramienia AkzoNobel za launch Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialna jest Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi. Zakup mediów do kampanii zrealizowały domy mediowe: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.
Dulux Ambiance Ceramic będzie dystrybuowana szeroko w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym.
O firmie AkzoNobel
Dostarczamy zrównoważone i innowacyjne farby i powłoki, na których coraz częściej polegają nasi klienci - z korzyścią dla swoich społeczności oraz dla środowiska. To właśnie dlatego wszystko, co robimy, podporządkowane jest strategii People. Planet. Paint. Nasze globalne portfolio marek takich jak Dulux, International, Sikkens oraz Interpon cieszy się zaufaniem klientów z całego świata. Działamy w ponad 150 krajach, zaś nasza wizja zakłada, że staniemy się globalnym liderem branży. Tylko takiego podejścia można spodziewać się od pełniącej rolę pioniera firmy działającej w sektorze farb, która dąży do osiągnięcia opierających się na osiągnięciach naukowych celów i podejmuje rzeczywiste działania w celu sprostania globalnym wyzwaniom, pragnąc chronić przyszłe pokolenia.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Podróże
![](/files/1922771799/jacykow-wakacje.-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.
Bankowość
Polki nie inwestują z myślą o emeryturze. Problemem są zarobki niższe niż mężczyzn i obawa o stratę środków
![](/files/1922771799/mbank-zainteresowanie-inwest-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane demograficzne nie pozostawiają złudzeń – kobiety żyją średnio siedem lat dłużej niż mężczyźni. Jeśli uwzględnić wiek emerytalny dla obu płci, emerytura pań trwa dwa razy dłużej niż panów. Jak pokazują badania mBanku, Polki niewiele robią, by zabezpieczyć sobie finanse na jesień życia. Wprawdzie 74 proc. kobiet deklaruje, że myśli o emeryturze, ale tylko co trzecia podejmuje działania, które mogą wpłynąć na jej zwiększenie. Jedynie 6 proc. inwestuje na rynkach finansowych.
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.