EKOwyprawka szkolna dla EKObohatera
Kompletując wyprawkę szkolną dla EKObohatera, warto wybierać świadomie. Polecamy:
Ekologiczny klej BIC ECOlutions Glue Stick
Przyjazny dla planety i bezpieczny dla najmłodszych dzieci klej na bazie wody. Nietoksyczny, łatwy do zmycia z małych rączek i sprania z różnych tkanin. Gwarantuje czyste i szybkie klejenie papieru, kartonu oraz fotografii. Jego opakowanie w 100% zostało wykonane z surowców wtórnych. Obowiązkowy w wyprawce przedszkolaka i ucznia. Dostępny w trzech rozmiarach: 8g, 21g i 36g. Cena det. opakowania 3 szt. 8g ok. 11,69 zł
Ekologiczne kredki ołówkowe BIC Kids ECOlutions Evolutions Triangle
Bezpieczne i wytrzymałe bezdrzewne kredki ołówkowe dla dzieci od 2. roku życia. Trójkątny kształt korpusu sprzyja kształtowaniu prawidłowego chwytu pisarskiego. Nie pozostawiają drzazg w przypadku złamania, a 35% materiału użytego do ich produkcji pochodzi z recyklingu. Posiadają francuski znak ekologiczny NF Environnement (NF 400). Dwanaście żywych kolorów rozbudzi wyobraźnię każdego malucha! Cena det. ok. 25,09 zł
Ekologiczny ołówek BIC Evolution Original
Przyjazne dla środowiska, bezdrzewne ołówki grafitowe. Wykonane w 64% z materiałów z recyklingu i opatrzone ekologicznym certyfikatem NF Environnement (NF 400). Doskonale wymazywalne, praktycznie niezniszczalne, z ultraodpornym grafitem HB. Bardzo bezpieczne dla dzieci, dzięki elastycznym korpusom z żywicy syntetycznej nie pozostawiają drzazg w razie złamania. Idealne do rysowania, szkicowania czy pisania. Obecne na rynku od niemal 30 lat! Cena det. opakowania 10 szt. ok. 24,79 zł
Ekologiczne kredki ołówkowe BIC Kids ECOlutions Evolution
Bardzo wytrzymałe, bezdrzewne kredki ołówkowe przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane w 35% z materiałów z odzysku. Trwałe i bezpieczne, łatwe do zatemperowania. W przypadku złamania nie pozostawiają drzazg, są odporne na żucie. Rekomendowane przez nauczycieli. Świetny wybór dla dzieci od 5. roku życia. Dostępne w szerokim wyborze: 12, 18, 24 i 36 kolorów. Cena det. opakowania 12 szt. ok.21,49 zł
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.