Komunikaty PR

Ewa Pacuła dzieli się dobrem na Święta

2020-12-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Boże Narodzenie to wyjątkowy czas, który pragniemy spędzić w rodzinnym gronie, otoczeni najbliższymi i dzieląc się z nimi miłością, radością i prezentami. W te Święta z dalszymi krewnymi i przyjaciółmi nie spotkamy się ze względu na pandemiczne restrykcje, ale warto pokazać im, że są dla nas ważni, obdarowując ich podarkiem, który nie tylko przyniesie radość, ale zapewni im bezpieczeństwo i spokój. Ewa Pacuła, modelka, prezenterka i mama, swym najbliższym sprezentuje Smart Kid Belt – rewolucyjny adapter do pasów, który chroni życie i zdrowie dzieci podczas jazdy samochodem. Warto dzielić się dobrem w Święta!

Żyjemy w czasach, gdy nasze poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone, a jutro niepewne, więc momenty spędzone razem mają dla każdego ogromną wartość. Wszyscy pragniemy być zdrowi i szczęśliwi i tego życzymy innym, dzieląc się opłatkiem. Dlatego pod choinkę warto tym, których kochamy, podarować prezent, który będzie funkcjonalny i ułatwi im życie.

Smart Kid Belt jest idealnym podarunkiem dla całych rodzin, gdyż chroni życie i zdrowie dzieci. To polski wynalazek, który w testach bezpieczeństwa rekomendowanych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych. Ma wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany zamiast fotelika samochodowego lub jako jego alternatywa dla starszych dzieci o wadze od 15 kg.

- Jestem mamą trzech córek, z który dwie są jeszcze małymi dziewczynkami i, zgodnie z obowiązującym prawem, w samochodzie muszą jeździć w urządzeniu przytrzymującym. Najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo moich dzieci, dlatego używam Smart Kid Belt. Wiem, że niektórym rodzicom trudno przestawić się z tradycyjnych fotelików samochodowych na nowe urządzenia. Ja swoją decyzję podjęłam w oparciu o rewelacyjne wyniki testów zderzeniowych i jestem przekonana, że Smart Kid Belt to najlepsze, co jako matka mogę dać moim dzieciom, by chronić je podczas jazdy samochodem. Warto zajrzeć na stronę https://smartkidbelt.com/pl/6-testy, by przekonać się, że Smart Kid Belt z powodzeniem może być stosowany zamiast fotelika – mówi Ewa Pacuła, modelka i prezenterka telewizyjna.

Smart Kid Belt jest świetnym prezentem także dlatego, że ma wiele zastosowań. Bardzo przydaje się w przypadku przewozu dziecka taksówką lub autokarem, gdy trzeba przewieźć lub odwieźć do domu kolegę lub koleżankę dziecka, lub gdy niania musi odebrać nasze pociechy i zawieźć na zajęcia dodatkowe. Warto mieć go w domu dla własnego użytku lub by komuś pożyczyć w razie nagłej potrzeby. Smart Kid Belt świetnie sprawdza się także jako prezent dla dziadków, gdyż nie ma sensu kupować kolejnego fotelika w rodzinie. Co więcej, montaż Smart Kid Belt jest łatwy i szybki i poradzi sobie z nim osoba w każdym wieku.

- Smart Kid Belt to niedrogi prezent, a chroni to co najdroższe: życie i zdrowie. Jego rekomendowana cena to 99,00 PLN, więc odciąża budżet domowy. Przydaje się szczególnie w przypadku wielodzietnych rodzin, których nie stać na drogie foteliki samochodowe. Przy trójce dzieci rodzice są wręcz zmuszeni do kupna większego samochodu, ponieważ w przeciętnym aucie trzy foteliki nie mieszczą się na tylnym siedzeniu. Dzieci mogą siedzieć bezpiecznie na swoich miejscach, przypięte jedynie Smart Kid Belt. To najlepszy prezent na Gwiazdkę. Dawajmy i dzielmy się dobrem, gdyż dobro wraca - dodaje Krzysztof Markowski, v-ce prezes Smart Kid SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.