Komunikaty PR

Farma Dyniowa na terenie zielonym przed Westfield Arkadia

2023-10-10  |  12:00
Biuro prasowe

Westfield Arkadia po raz drugi przygotowała wyjątkową, jesienną atrakcję, która w ubiegłym roku zgromadziła kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających. Od 13 do 31 października na terenach zielonych przed centrum handlowym na klientów czeka Farma Dyniowa. Atrakcja jest bezpłatna i można ją odwiedzić codziennie od godz. 10.00 do 22.00.

Najbardziej rozpoznawalnymi symbolami jesieni są różnokolorowe liście, spadające kasztany, czerwona jarzębina oraz pomarańczowe dynie. Z wykorzystaniem tych ostatnich centrum handlowe Westfield Arkadia stworzyło Farmę Dyniową, gdzie każdy z pewnością poczuje magię jesieni. Klienci mogą ją odwiedzić od 13 do 31 października i znajdą w niej wielki słomiany labirynt, alejki oraz specjalne instaspoty, czyli coś idealnego dla wielbicieli pięknych, jesiennych zdjęć. Spektakularnym elementem farmy będzie również blisko 4-metrowa wieża z wielkich słomianych balotów udekorowana dyniami i wrzosami. Atrakcja jest bezpłatna dla wszystkich odwiedzających.

Dodatkowo zaaranżowano także specjalną strefę edukacyjną, w której wszyscy chętni dowiedzą się m.in. tego, jak długo rośnie dynia, jakie są jej odmiany oraz czym się one od siebie różnią, a także ile ważyła największa dynia na świecie. Odwiedzający Farmę Dyniową mogą też poczuć smak jesieni, kosztując m.in. kremu z dyni, dyniowych ciasteczek, czy też pysznej kawy pumpkin spice latte lub gorącej lemoniady z foodtrucka.

Na ostatni weekend października (piątek i sobota 27-28 października) zaplanowano specjalną akcję, w ramach której po spełnieniu określonych warunków klienci będą mogli odebrać kolorową dynię lub piękne wrzosy.

Cieszymy się, że nasza Farma Dyniowa spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów. Jest to dla nas motywacja, by organizować kolejną jej odsłonę dla odwiedzających nasze centrum handlowe mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.