Komunikaty PR

Festiwal Czekolady i Słodkości w Atrium Biała

2023-09-18  |  13:44
Biuro prasowe

Smakosze czekolady przybywajcie! Łasuchów cukierniczych wyrobów i nie tylko zapraszamy w dniach 22-24 września do Atrium Biała na najsłodszy weekend tego roku! Przez trzy dni w białostockiej galerii odbywać się będzie Festiwal Czekolady i Słodkości. Przed odwiedzającymi zaprezentują się czekoladowi producenci z całego kraju, a także najlepsi rzemieślnicy z różnorodną ofertą, którzy wystawią się w Strefie Kawy, Lodów Kraftowych i Rękodzieła. Festiwalowy program pęka w szwach od atrakcji! Najmłodsi będą mogli wziąć udział w słodkich warsztatach, za to klubowicze #maszokazje skosztować pyszności z Wielkiej Fontanny Czekolady.

 

Festiwal Czekolady i Słodkości to projekt, który powstał z miłości do czekolady, aby w unikalny sposób promować polskie manufaktury oraz krzewić kulturę jedzenia czekolady. Wydarzenie organizowane jest w różnych miastach przez większość roku, dzięki czemu lokalna społeczność może nie tylko rozkoszować się czekoladą, ale też degustować słodycze z różnych regionów Polski i zakątków świata. Tym razem Festiwal Czekolady i Słodkości zawita do Białegostoku, a miejscem jego organizacji będzie Atrium Biała. Przez trzy dni klienci galerii jak i mieszkańcy będą mogli bezpłatnie wziąć udział w czekoladowym wydarzeniu.

 

Czekoladowo-kawowy weekend i nie tylko…

Od piątku do niedzieli (22-24 września) swoje oferty zaprezentują wytwórcy ręcznie wyrabianej czekolady oraz słodyczy z całej Polski, wśród nich: Owocówka - Świeże owoce w czekoladzie, Gang Czekoladożerców, Manufaktura u Dziwisza, Owoce w Czekoladzie, Świat Czekolady Roberta Dybalskiego, Narzędzia z Czekolady, Słodki Grek – Prosto z Grecji, Karmello, Angelina Chocolate, Manufaktura Lizaków czy Słodycze Tureckie. Będzie można również skosztować wielu innych smakołyków i podziwiać kunszt rzemieślniczy w Strefie Lodów Kraftowych, Strefie Polskich Palarni Kawy oraz Strefie Rękodzieła.

 

Stoiska wystawców dostępne będą przez 3 dni, w piątek i w sobotę w godzinach od 11.00 do 19.00, natomiast w niedzielę – 11.00-18.00. Poza częścią wystawowo-degustacyjną nie zabraknie też słodkich akcentów dla najmłodszych!

 

Warsztaty dla miłośników słodyczy

W piątkowe popołudnie (22 września) organizatorzy zapraszają dzieci w godzinach 16.00-19.00 na malowanie czekoladowego muralu. Również w drugim i trzecim dniu festiwalu odbywać się będą kreatywne warsztaty i zabawy. W sobotę i niedzielę (23 i 24 września) od 11.00 do 18.00, najmłodsi mogą wziąć udział w tworzeniu słodkiego muralu z czekolady. Natomiast fani chrupiących wafli będą mogli poddać się zajęciu malowania czekoladowych buziek na andrutach (12.00-13.30). Na warsztat pójdzie też masa cukrowa, z której uczestnicy będą tworzyć figurki zwierząt (13.00-14.30). A dla miłośników czekolady cukiernicy z Gangu Czekoladożerców zaplanowali warsztaty z robienia własnych słodkich tabliczek* (13.00 – 16.00). Przed nimi także dekorowanie pierników lukrem królewskim (14.30-16.00) oraz robienie czekoladowych lizaków w ulubionych kształtach i kolorach (16.00-17.30).

 

Ponadto w sobotę, w godzinach 13.00-17.00 na klubowiczów #maszokazje czekać będzie Wielka Fontanna Czekolady. Warunkiem dołączenia do zabawy i odebrania porcji słodkiej czekolady, jest okazanie oraz aktywowanie kuponu #maszokazje.

 

Miejscem organizacji Festiwalu Czekolady i Słodkości będzie teren zewnętrzny Atrium Biała od strony restauracji i molo. Na warsztaty oznaczone (*) obowiązują wcześniejsze zapisy, natomiast do udziału w pozostałych zajęciach wystarczy zgłosić się bezpośrednio na miejscu. Więcej informacji dla chętnych na stronie galerii.

 

– Wszystkich małych i dużych wielbicieli słodyczy zapraszamy na Festiwal Czekolady i Słodkości. Przed nami trzy dni wypełnione łakociami i niespodziankami. Czekać na Was będą producenci czekolady, twórcy słodyczy i lodów rzemieślniczych, a także wielu innych wystawców z unikalnymi ofertami. Organizatorzy zaplanowali w tym czasie również mnóstwo atrakcyjnych warsztatów. Będzie możliwość spróbowania przeróżnych słodyczy, ale też okazja, aby zakupić wyjątkowe specjały dla bliskiej osoby bądź do domu. Z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś pysznego i pasującego do swojego gustu - zaprasza Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Więcej informacji na stronie https://atrium-biala.pl oraz na profilu Fb:https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.