Komunikaty PR

Firma Vayox sponsorem tytularnym drużyny MKS Piast Żmigród

2023-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Drużyna piłkarska MKS Piast Żmigród ma nowego sponsora tytularnego na sezon 2023/2024 - została nim firma Vayox. Rezerwy Piasta w klasie A zagrają pod nową nazwą "Vayox Piast II Żmigród".

MKS Piast Żmigród powstał w 1946 roku, obecnie drużyna seniorów gra w IV lidze dolnośląskiej. W swojej strukturze posiadają także grupy młodzieży i zespół rezerw, które systematycznie biorą udział w rozgrywkach ligowych. W sumie żmigrodzki klub sportowy ma pod opieką niespełna 200 zawodników.

- Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę sportową MKS Piast Żmigród. Nasza marka od ponad 20 lat jest związana z miastem, czujemy się mocno zintegrowani z lokalną społecznością. Zostanie sponsorem tytularnym to dla nas ukłon w stronę utalentowanych osób, które spełniają się w swojej piłkarskiej pasji. Mamy nadzieję, że sezon 2023/2024 przyniesie im wiele sukcesów - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki Vayox.

Z okazji nowej współpracy Vayox ufundował drużynie nowe stroje - od teraz grają w czerwonych barwach, które nawiązują do biało-czerwono-zielonego herbu drużyny.

Firma Vayox jest polską marką elektroniki użytkowej. W ich ofercie znaleźć można m.in.: latarki, oświetlenie rowerowe, lampy owadobójcze, przewody i anteny. Ich produkty dostępne są chociażby w sklepach Decathlon, Media Expert, PSB Mrówka czy Empik.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach
Sport Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
2024-07-30 | 10:00

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.