Komunikaty PR

Galeria Grafitt z wolnymi powierzchniami – lokalizacja dla Twojego biznesu szyta

2021-01-14  |  01:00
Biuro prasowe

Na sukces biznesu składa się kilka czynników, wśród nich trafiony pomysł, dobra lokalizacja punktu usługowo-handlowego oraz gwarancja wygodnego parkingu czy rozbudowanej sieci komunikacyjnej dla klientów. Cechy te łączy w sobie Galeria Grafitt, centrum handlowe położone w sercu Zielonej Góry, przy ulicy Boh. Westerplatte, która otwiera się na Twój biznes, oferując wolne powierzchnie.

Galeria Grafitt to kompaktowy obiekt handlowy, zapewniający wygodne i kameralne zakupy w sercu miasta, dopasowany formatem do wymagań lokalnych społeczności. Właśnie dlatego w portfolio galerii można znaleźć nie tylko znane marki, jak Partizia Aryton, Hexeline czy Knap, ale również salony należące do osób blisko związanych z województwem lubuskim. Budowanie poczucia lokalności oraz rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców to jedna z kluczowych misji przyjętych przez Galerię Grafitt, stąd też właściciele zachęcają do najmu wolnych przestrzeni przez aktywnie działających Zielonogórzan. – Aktualnie w ofercie posiadamy lokale usługowe o powierzchni od 36,4 do 310 m2 znajdujące się zarówno na parterze, jak i piętrze oraz wyspę o powierzchni 8 m2.  Różnorodność metraży pozwala na zaadaptowanie tych powierzchni na wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się w nich kameralne butiki, zakład kosmetyczny, fryzjerski, ale także punkty bankowe, czy ksiągowe – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

Galeria Grafitt położona jest w centrum głównego traktu komunikacyjnego Zielonej Góry, a to oznacza, że w jej okolicy każdego dnia przechodzi lub przejeżdża tysiące mieszkańców i osób podróżujących w celach biznesowych. Dobra siatka połączeń gwarantowana przez komunikację miejską zapewnia łatwy dojazd centrum handlowego względu na porę dnia. Dodatkowo na terenie kompleksu handlowego znajduje się funkcjonalny parking, co gwarantuje zmotoryzowanym klientom szybkie znalezienie miejsca parkingowego. – Zakupy w naszej Galerii robią nie tylko Zielonogórzanie, ale też osoby z pobliskich miejscowości i turyści, bowiem ulica Bohaterów Westerplatte to jeden z najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Obecność w takim miejscu jest więc dużą szansą na powodzenie dla każdego rodzaju działalności – zauważa Sylwia Biegaj.

Zainteresowani szczegółami wynajmu powierzchni w Galerii Grafitt mogą kontaktować się z biurem mailowo: biuro@grafitt.com lub telefonicznie pod numerem 605 48 88 77.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.