Galeria Młociny z nową atrakcją dla dzieci - poznaj Statek do Młocin
W poszukiwaniu letnich przygód warto odwiedzić Galerię Młociny, która ponownie rozszerza ofertę rozrywkową. Przed głównym wejściem do centrum zbudowany został Statek do Młocin, który z pewnością nie tylko pobudzi wyobraźnię i kreatywność najmłodszych ale także dostarczy im wielu powodów do radości. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników nowy plac zabaw został wykonany z atestowanych, ekologicznych materiałów. Oprócz tego klienci Galerii oraz ich pociechy mogą korzystać z innych atrakcji, jak m.in.: boisko do koszykówki 3x3, trampolina znajdująca się na tarasie Galerii, flippery i shuffleboardy, zajęcia sportowe z klubem Hutnik Warszawa, joga czy niedzielne warsztaty dla najmłodszych.
Statek do Młocin – najnowsza atrakcja w ofercie warszawskiej Galerii Młociny – to prawdziwe morze zabawy dla dzieci w różnym wieku i o różnym poziomie sprawności. Nowy plac zabaw to nie tylko ścianka wspinaczkowa, drabinki i ślizgawki, ale także: moduły obrotowe, gra OXO (kółko i krzyżyk) oraz tablice edukacyjne, wspomagające naukę podstawowych słów w języku angielskim, podstaw języka migowego czy alfabetu Braille’a. Statek rozwija nie tylko umiejętności motoryczne najmłodszych, ale też poznawcze: stymuluje zmysł wzroku, uczy podejmowania decyzji, kontroli własnej energii oraz kształtuje koncentrację uwagi, pozwala na zabawę w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze, pod okiem rodziców i opiekunów. Mając na uwadze bezpieczeństwo i komfort najmłodszych użytkowników, do wykonania całej instalacji wykorzystano ekologiczne, atestowane materiały.
W sportowym duchu
W czasie wakacji Galeria Młociny zaprasza również na otwarte zajęcia sportowe z koszykówki 3x3 (czwartki 14:00-17:00) organizowane na placu przed budynkiem we współpracy z klubem Hutnik Warszawa. Na zielonym dachu Galerii odbywają się też cyklicznie zajęcia jogi i fitness. Oprócz tego znajdziemy tam popularną zarówno wśród dzieci, jaki i dorosłych, pokaźnych rozmiarów trampolinę.
Poszukujący rozrywki pod dachem także znajdą coś dla siebie. Na poziom +2 zaprasza Hala Hutnik, oferująca nie tylko szeroką ofertę gastronomiczną, ale też rozrywkę dla aktywnych, w tym m.in. zyskujące na popularności shuffleboardy. Galeria w swojej ofercie dba również o Gości głodnych kultury: oferuje szeroki repertuar Multikina znajdującego się w budynku, występy teatralne organizowane dwa razy w miesiącu oraz regularnie organizowane koncerty na parkiecie Hali.
Twórcze warsztaty dla najmłodszych
W Galerii Młociny znajdziemy wiele możliwości nauki przez zabawę, a to dzięki organizowanym cyklicznie warsztatom tematycznym. Małych miłośników gotowania centrum zachęca do udziału w warsztatach kulinarnych, które dzięki współpracy z restauracją Pesto odbywają się w każdy wtorek. Z kolei całe rodziny mogą spędzić wspólnie czas na kreatywnych warsztatach z Fundacją Jestem Mamą, które odbywają się w każdą niedzielę. Na najmłodszych czekają: nauka zaplatania letnich warkoczyków, malowanie twarzy i tatuaże.
Tego typu cykliczne spotkania to doskonała okazja dla maluchów do odkrywania nowych pasji, rozwijania umiejętności, a także poznawania nowych przyjaciół. Warto śledzić kanały społecznościowe Galerii Młociny, gdzie znajdują się aktualne informacje o odbywających się regularnie eventach.
Więcej informacji o letniej ofercie Galerii Młociny znajduje się na stronie: https://galeriamlociny.pl/events/
![Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1050225673,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
![Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!](/files/_uploaded/glownekonf_1676104464,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
![Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto](/files/_uploaded/glownekonf_616035828,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.