Galeria Zaspa zaprasza do akcji „Eko Powrót do Szkoły”!
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Kończą się wakacje, zaczyna czas przygotowań do szkoły. Z tej okazji Galeria Zaspa postanowiła pomóc uczniom i ich rodzicom w kompletowaniu szkolnej wyprawki. W sobotę, 2 września, w gdańskim centrum handlowym do odebrania będą ekologiczne przybory szkolne, a dzieci będą mogły wziąć udział w ekologicznych warsztatach. Akcja ma na celu przywitanie nadchodzącego roku szkolnego w duchu zrównoważonego rozwoju oraz edukacji i odpowiedzialności ekologicznej.
Wszyscy, którzy w sobotę, 2 września, w godzinach 10:00 – 16:00 zdecydują się odwiedzić sklepy oraz punkty usługowe na terenie Galerii Zaspa i dokonają zakupów na kwotę minimum 100 zł (można połączyć maksymalnie dwa paragony) będą mogli odebrać wyjątkowy zestaw eko gadżetów, które okażą się niezastąpione w szkolnej codzienności. W paczce znajdą się dwa eko zeszyty, kolorowe kredki ołówkowe oraz kredki świecowe w przyjaznych dla środowiska opakowaniach.
To jednak nie koniec atrakcji! Podczas wydarzenia, dzieci będą miały okazję uczestniczyć w bezpłatnych kreatywnych zajęciach i wykazać się swoją wyobraźnią i zdolnościami manualnymi, tworząc własne, unikalne eko przybory szkolne. W ramach warsztatów, uczestnicy ozdobią eko piórniki, spersonalizują eko worki na obuwie oraz stworzą unikalne wzory na eko ołówkach.
Inicjatywa w Galerii Zaspa ma na celu nie tylko dostarczenie dzieciom praktycznych i przydatnych przyborów do szkoły, ale również podkreślenie znaczenia ochrony środowiska i zachęcenie do kreatywnego myślenia. Poprzez wykorzystanie eko materiałów oraz angażujące warsztaty, Galeria Zaspa pragnie wspierać świadomość ekologiczną już od najmłodszych lat. Atrakcje dla dzieci zaplanowane na ostatnią sobotę przed startem szkoły z pewnością wywołają uśmiechy na twarzach najmłodszych, pozwolą im miło spędzić czas, ale również zachęcą do dbania o naszą planetę. Zapraszamy!
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.