Komunikaty PR

Globalny rynek wentylatorów stale rośnie. Premiera Cecotec EnergySilence 9900

2023-08-22  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Krzeska
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Ostatnio opublikowane dane wskazują, że światowy rynek wentylatorów przed kilkoma laty był wart 11,1 mld dolarów, a jego wzrost nie spowalnia. Na polski rynek wkracza urządzenie hiszpańskiej marki Cecotec – EnergySilence 9900 Skyline Bladeless charakteryzuje nowoczesna konstrukcja pozbawiona wirujących łopatek, cicha praca, 9 poziomów mocy oraz tryb nocny. Dodatkowo urządzenie posiada funkcję nawiewu obrotowego, wyłącznik czasowy oraz możliwość kontroli za pomocą pilota, a jego waga to tylko 2,5 kg. 

 

Z danych wynika, że wielkość światowego rynku wentylatorów w 2021 roku została wyceniona na 11,1 mld dolarów, a według prognoz do 2031 roku osiągnie 16,9 mld dolarów, co daje wzrost o 52 proc. w ciągu 10 lat. Także na naszym rynku z roku na rok oferta tego typu urządzeń jest coraz szersza i bardziej zróżnicowana. Swoją polską premierę ma wentylator Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless. Dystrybutorem urządzeń hiszpańskiej marki jest firma 4cv.

 

Tryb nocny i 9 poziomów mocy

Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless posiada funkcję turbo, regulację nawiewu oraz 9 poziomów mocy, co umożliwia dostosowanie jego pracy do indywidualnych potrzeb i preferencji. Dodatkowo zastosowany w urządzeniu tryb nocny pozwala na użytkowanie wentylatora także podczas snu. Wygodę korzystania z urządzania podnosi możliwość sterowania nim nie tylko za pomocą pokrętła, lecz także pilota. Wbudowany wyłącznik czasowy pozwala na ustawienie działania nawet na 8 godzin.

 

Eliminacja łopatek wirujących dla bezpieczeństwa

Zastosowane w urządzeniu rozwiązanie wentylacji bez łopatek wirujących gwarantuje skuteczne chłodzenie, bez ryzyka przypadkowego dotknięcia ruchomych elementów, dzięki czemu korzystanie z wentylatora jest w pełni bezpiecze, nawet jeśli w domu są dzieci lub zwierzęta. Z kolei funkcja oscylacji – obracania się urządzenia wokół własnej osi – pozwala na schłodzenie nawet większego pomieszczenia bez uczucia uciążliwego wiatru, a także utrzymanie we wnętrzu stałej temperatury i prawidłowej cyrkulacji powietrza.

 

Konstrukcja niewymagająca dużej powierzchni oraz cicha praca

Nowoczesny design sprawia, że wentylator wkomponowuje się we wnętrza i nie rzuca się w oczy. Wąska konstrukcja – 21 cm szerokości – umożliwia ustawienie go zarówno w rogu pokoju, jak i między innymi meblami. Niewielka waga – 2,5 kg – ułatwia przenoszenie urządzenia między pomieszczeniami. Wysokość wentylatora to 97 cm. Urządzenie charakteryzuje cicha praca, co podnosi komfort jego użytkowania.

 

Wentylator Cecotec EnergySilence 9900 Skyline Bladeless w kolorze czarnym dostępny jest w sieciach Media Expert, Avans, Electro w cenie 749,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:17

Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W

Trafiły właśnie do oferty niemieckiej marki. Charakteryzują się obecnością złącza USB-C, wyjątkowo kompaktowymi rozmiarami i obsługą przyspieszających ładowanie najnowszych
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.