G-SHOCK i Runmageddon wspólnie przesuwają granice wytrzymałości
G-SHOCK, pionier w tworzeniu najwytrzymalszych zegarków, połączył siły z Runmageddonem — jednym z najbardziej wymagających biegów przeszkodowych. Jako główny sponsor wydarzenia G-SHOCK od 1 kwietnia tego roku dostarcza uczestnikom niezapomnianych doświadczeń.
Co łączy uczestników Runmageddonu i zegarki G-SHOCK? Wyjątkowa wytrzymałość. Kurz, błoto, pot i łzy — nic nie zatrzyma ich przed osiągnięciem wspólnego celu. Nie dziwi więc, że to właśnie G-SHOCK jest głównym sponsorem tego wymagającego biegu.
Podczas wszystkich edycji tegorocznego Runmageddonu uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji przygotowanych przez G-SHOCK. Dotychczas wydarzenia odbyły się już w Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach i Bydgoszczy. Biegacze odpoczywali w strefie chillu, mogli wziąć udział w różnorodnych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, a także otrzymać specjalne zniżki na zegarki.
A żeby przekonać się, że warto z nich skorzystać, wystarczy spojrzeć na bogatą ofertę marki. Wszystkie modele G-SHOCK, zgodnie z ideą twórcy Kikuo Ibe są wstrząsoodporne. Zostały stworzone tak, aby przetrwać upadek z 10 metrów, wytrzymać ciśnienie 10 atmosfer oraz działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. Jednak na szczególną uwagę zawodników zasługuje model G-SHOCK Mudmaster GG-B100 lub GWG-2000, którego koperta została specjalnie uszczelniona i zabezpieczona przed błotem, którego nie da się uniknąć podczas Runmageddonu.
G-SHOCK będzie obecny podczas wszystkich edycji biegu w różnych lokalizacjach w całej Polsce. Kolejne wydarzenia czekają nas w Ostrołęce, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie.
Ta ekscytująca współpraca pomiędzy G-SHOCK i Runmageddon z pewnością przyniesie nowe doświadczenia i wyzwania dla biegaczy. Jednocześnie będzie sposobem na to, aby wybrzmiały wartości obu marek i ich miłośników, takie jak wytrzymałość, siła i niezłomność oraz idea #NEVERGIVEUP.
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.