Häfele Polska wspiera sportową pasję
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga. Producent systemów oświetlenia i okuć meblowych chce w ten sposób wspierać aktywność fizyczną oraz futbolową pasję swoich pracowników.
100 lat doświadczenia na rynku i bogaty asortyment rozwiązań meblowych to znak rozpoznawczy marki Häfele. Dzięki zawarciu przez polski oddział firmy strategicznego partnerstwa z wrocławskimi rozgrywkami piłkarskimi PRO Liga, czyli ligą dla zawodników-amatorów, pracownicy firmy będą mogli realizować swoje sportowe ambicje.
Häfele PRO Liga zainauguruje sezon jesienny już 21 sierpnia. Format zawodów obejmie łącznie 67 zespołów rozgrywających mecze w dwóch lokalizacjach – na wrocławskich Kłokoczycach oraz na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu. Poza objęciem strategicznego patronatu nad zbliżającą się edycją, Häfele Polska wystawi też w PRO Lidze swoją drużynę. – Nasi pracownicy prowadzą aktywny tryb życia i często angażują się sportowo. Z miłości do piłki nożnej zrodził się pomysł utworzenia drużyny firmowej, a my wspieramy tę pasję. Cieszymy się, że to zespół zgrany zarówno w pracy, jak i na boisku. Stąd nasza decyzja o strategicznym partnerstwie z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Drużyna Häfele Polska powstała niedawno, a udział w PRO Lidze będzie ich oficjalnym debiutem w rozgrywkach. Zespół przygotowuje się także do startu we wrześniowych Mistrzostwach Polski Branży Meblarskiej.
Häfele Polska to nie jedyna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski futbol. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.
Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00 na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.
Kontakt dla mediów:
Marek Dąbrowski
PR EXPERT
Tel. 515 166 606
mdabrowski@prexpert.com.pl
![Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_274862989,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
![STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów](/files/_uploaded/glownekonf_466955736,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
![Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku](/files/_uploaded/glownekonf_873383248,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.