Komunikaty PR

Häfele Polska wspiera sportową pasję

2023-08-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga. Producent systemów oświetlenia i okuć meblowych chce w ten sposób wspierać aktywność fizyczną oraz futbolową pasję swoich pracowników.

100 lat doświadczenia na rynku i bogaty asortyment rozwiązań meblowych to znak rozpoznawczy marki Häfele. Dzięki zawarciu przez polski oddział firmy strategicznego partnerstwa z wrocławskimi rozgrywkami piłkarskimi PRO Liga, czyli ligą dla zawodników-amatorów, pracownicy firmy będą mogli realizować swoje sportowe ambicje.

Häfele PRO Liga zainauguruje sezon jesienny już 21 sierpnia. Format zawodów obejmie łącznie 67 zespołów rozgrywających mecze w dwóch lokalizacjach – na wrocławskich Kłokoczycach oraz na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu. Poza objęciem strategicznego patronatu nad zbliżającą się edycją, Häfele Polska wystawi też w PRO Lidze swoją drużynę. – Nasi pracownicy prowadzą aktywny tryb życia i często angażują się sportowo. Z miłości do piłki nożnej zrodził się pomysł utworzenia drużyny firmowej, a my wspieramy tę pasję. Cieszymy się, że to zespół zgrany zarówno w pracy, jak i na boisku. Stąd nasza decyzja o strategicznym partnerstwie z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.

Drużyna Häfele Polska powstała niedawno, a udział w PRO Lidze będzie ich oficjalnym debiutem w rozgrywkach. Zespół przygotowuje się także do startu we wrześniowych Mistrzostwach Polski Branży Meblarskiej.

Häfele Polska to nie jedyna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski futbol. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.

Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00  na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.  

Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.

Kontakt dla mediów:

Marek Dąbrowski

PR EXPERT

Tel. 515 166 606

mdabrowski@prexpert.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach
Sport Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
2024-07-30 | 10:00

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.