Komunikaty PR

Jakie są Twoje trzy słowa? – pyta Avon w nowej kampanii „Normalne, że ich dotyka

2022-09-30  |  15:30

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” Avon kieruje uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, marka w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęca do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Avon zaprasza kobiety z całego świata do dzielenia się w social mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Przekaz kampanii jest jasny – gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi we współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na całym świecie. W tym czasie marka przekazała 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie[1]. Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku marka prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii firma co roku organizuje akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory Avon dofinansował 58 tysięcy. badań, a tylko od 2020 roku przekazał na ten cel blisko 500 tysięcy. zł[2].

Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji Avon zaprasza wszystkie osoby posiadające konto na Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.

Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.

Wesprzeć kobiety w ich trosce o zdrowie można odwiedzając stronę Avon i kupując cegiełkę –produkty z Różową Wstążką, z których całkowity zysk przekazywany jest na realizowanie kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki zebranym funduszom, Avon przekazuje rocznie. około. 500 tysięcy. zł na dofinansowanie badań USG piersi w „Gabinetach z Różową Wstążką” w całej Polsce. W tym roku odbędzie się już 15. edycja akcji. Zapisy ruszą 15 października, a lista gabinetów biorących udział w akcji będzie dostępna z początkiem miesiąca na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.

 


[1] Raport Avon “Responsible Business Report”

[2] Raport CSR Avon 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo

Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Farmacja

Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.