Już teraz zrobisz zakupy w nowym e-sklepie Cosmedica

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Sklep Cosmedica ruszyła z nową odsłoną strony internetowej. Klienci mogą korzystać z ulepszonej wersji sklepu.cosmedica.pl. Nowa platforma online została zaprojektowana po to, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i maksymalnie ulepszyć jakość internetowych zakupów.
Rok 2021 jest przełomowym czasem w historii marki. Dziś Cosmedica odsłania nową platformę online, skrupulatnie przygotowywaną przez ostatnie miesiące, a która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pierwsza wersja strony powstała w 2016 roku, gdy drogeria chcąc się rozwijać postanowiła stworzyć sklep internetowy. Dziś - 5 lat później - chcąc rozwijać się jeszcze bardziej, Cosmedica wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje stronę w nowej, ulepszonej wersji. Dzisiejsza premiera nowej platformy jest efektem wiedzy i doświadczenia zdobytych na przestrzeni lat w bezpośrednim kontakcie z klientami, ale przeniesionych w świat wirtualny. Dialog z klientami i wsłuchanie się w ich potrzeby, zaowocował decyzją o zmianie funkcjonalności strony. Nowa COSMEDICA.PL została dostosowana do wciąż rozwijającego się rynku internetowego oraz oczekiwań klientów, którzy coraz chętniej i częściej korzystają z możliwości robienia zakupów online. Wszystkie zmiany wprowadzone na platformie podyktowane zostały chęcią zadbania o komfort klienta oraz potrzebą usprawnienia zakupów robionych przez Internet. Strona została zmodernizowana tak, aby była jeszcze bardziej przystępna oraz intuicyjna. Taka, aby klient mógł odczuć, że została stworzona specjalnie dla niego. Dodatkowo, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów Cosmedica wprowadziła usługę fachowej i bezpłatnej pomocy osobom, mającym trudności z wyborem produktów. Pomoc można uzyskać zarówno internetowo jak i telefonicznie. Ponadto dla klientów tej internetowej przestrzeni przygotowane są liczne promocje takie jak rabaty, darmowa wysyłka powyżej 150 zł, bezpłatny odbiór osobisty czy eko-paczka.
Cosmedica powstała w 2000 roku, a pierwsza otwarta w Warszawie apteka działa do tej pory. Przez lata Cosmedica sukcesywnie otwierała kolejne punkty. Sieć stale rozrastała się, a dziś posiada już 82 apteki, które znajdują się w całej Polsce. Cosmedica jest połączeniem apteki z drogerią, której celem jest zapewnienie holistycznej opieki zdrowotnej. Posiada duży wybór produktów takich jak: dermokosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, rąk, higieny jamy ustnej i higieny intymnej, leki, sprzęt medyczny, suplementy diety, witaminy i minerały oraz zioła i herbaty. W Cosmedice znajdziemy produkty dedykowane niemowlętom, dzieciom, kobietom i mężczyznom, seniorom oraz wszystkim grupom terapeutycznym. Dzięki bogatemu asortymentowi, każdy dobierze produkty odpowiednie do swoich potrzeb.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.