Komunikaty PR

Już teraz zrobisz zakupy w nowym e-sklepie Cosmedica

2020-12-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Sklep Cosmedica ruszyła z nową odsłoną strony internetowej. Klienci mogą korzystać z ulepszonej wersji sklepu.cosmedica.pl. Nowa platforma online została zaprojektowana po to, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i maksymalnie ulepszyć jakość internetowych zakupów.

Rok 2021 jest przełomowym czasem w historii marki. Dziś Cosmedica odsłania nową platformę online, skrupulatnie przygotowywaną przez ostatnie miesiące, a która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pierwsza wersja strony powstała w 2016 roku, gdy drogeria chcąc się rozwijać postanowiła stworzyć sklep internetowy. Dziś - 5 lat później - chcąc rozwijać się jeszcze bardziej, Cosmedica wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje stronę w nowej, ulepszonej wersji. Dzisiejsza premiera nowej platformy jest efektem wiedzy i doświadczenia zdobytych na przestrzeni lat w bezpośrednim kontakcie z klientami, ale przeniesionych w świat wirtualny. Dialog z klientami i wsłuchanie się w ich potrzeby, zaowocował decyzją o zmianie funkcjonalności strony. Nowa COSMEDICA.PL została dostosowana do wciąż rozwijającego się rynku internetowego oraz oczekiwań klientów, którzy coraz chętniej i częściej korzystają z możliwości robienia zakupów online. Wszystkie zmiany wprowadzone na platformie podyktowane zostały chęcią zadbania o komfort klienta oraz potrzebą usprawnienia zakupów robionych przez Internet. Strona została zmodernizowana tak, aby była jeszcze bardziej przystępna oraz intuicyjna. Taka, aby klient mógł odczuć, że została stworzona specjalnie dla niego. Dodatkowo, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów Cosmedica wprowadziła usługę fachowej i bezpłatnej pomocy osobom, mającym trudności z wyborem produktów. Pomoc można uzyskać zarówno internetowo jak i telefonicznie. Ponadto dla klientów tej internetowej przestrzeni przygotowane są liczne promocje takie jak rabaty, darmowa wysyłka powyżej 150 zł, bezpłatny odbiór osobisty czy eko-paczka.

Cosmedica powstała w 2000 roku, a pierwsza otwarta w Warszawie apteka działa do tej pory. Przez lata Cosmedica sukcesywnie otwierała kolejne punkty. Sieć stale rozrastała się, a dziś posiada już 82 apteki, które znajdują się w całej Polsce. Cosmedica jest połączeniem apteki z drogerią, której celem jest zapewnienie holistycznej opieki zdrowotnej. Posiada duży wybór produktów takich jak: dermokosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, rąk, higieny jamy ustnej i higieny intymnej, leki, sprzęt medyczny, suplementy diety, witaminy i minerały oraz zioła i herbaty. W Cosmedice znajdziemy produkty dedykowane niemowlętom, dzieciom, kobietom i mężczyznom, seniorom oraz wszystkim grupom terapeutycznym. Dzięki bogatemu asortymentowi, każdy dobierze produkty odpowiednie do swoich potrzeb.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu Biuro prasowe
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad
Zakupy E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
2024-06-25 | 16:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.