Komunikaty PR

Kinowe spotkania z Watahą, czyli kolejna edycja Jack Wolfskin Lądek Film Tour

2024-02-29  |  01:00

Festiwal filmowy Jack Wolfskin Lądek Film Tour, który powstał z pasji do outdooru, zdobywania szczytów i dzielenia się inspirującymi historiami, powraca już 21 lutego, gwarantując widzom w 7 największych miastach Polski niezapomniane chwile. 

 

Od górskich szczytów, przez kobiecy hart ducha w walce z żywiołem wody, aż po tajemnice kryjące się głęboko w jaskiniach ukrytych setki metrów pod ziemią - zróżnicowanie tematyczne filmów będzie bardzo szerokie, więc każdy miłośnik gór i outdooru z pewnością znajdzie coś dla siebie! Co więcej, będą to produkcje filmowe wielokrotnie nagradzane w środowisku filmowym, w tym będzie można zobaczyć animację „Ice Merchants”, która w ubiegłym roku zdobyła nominację do Oskara. 

 

Wiosenny cykl comiesięcznych spotkań pod hasłem „outdoorowe środy” rozpocznie się już 21 lutego, a kolejne seanse odbędą się 20 marca oraz 17 kwietnia. Miłośnicy kina outdoorowego będą mieli okazję uczestniczyć w wydarzeniu w siedmiu największych miastach Polski: Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie. Kinowe spotkania, jak zawsze, odbywają się w środy o godzinie 19:00. Na seanse zaprasza również ambasadorka marki, Martyna Wojciechowska, a jej video wiadomość do widzów można obejrzeć pod tym linkiem.

 

Podczas tegorocznej edycji festiwalu zostanie zaprezentowanych łącznie 7 fascynujących filmów – 6 górskich oraz jeden pochylający się nad tematem środowiska i złożoności ekosystemu. Wszystkie ekranizacje zostały starannie wyselekcjonowane i dobrane tak, by zapewnić widzom solidną dawkę wiedzy oraz niezapomniane emocje

 

Otwierający sezon „Spirit of The Forest” jest co-produkcją Waterbear i Jack Wolfskin. Ukazuje walkę o ochronę lasu bukowego w Karpatach. „Soundscape” to historia o niewidomym sportowcu, który stawia czoła wspinaczkowemu wyzwaniu w górach Sierra Nevada w Kalifornii. Film „Longing for Áhkká” to natomiast wizualnie zachwycający film o skiturowej wyprawie w zimowej Szwecji, łączący pokolenia i skłaniający do refleksji. 

 

Spotkanie 20 marca rozpocznie się od wspomnianej już, fascynującej animacji „Ice Merchants”, nominowanej do Oscara, która zdobyła 130 nagród, w tym nagrodę na 75. Festiwalu w Cannes oraz Grand Prix Festiwalu Górskiego w Lądku-Zdroju 2023. Kolejny film, „Wild Waters”, opowiada historię Nourii Newman – utalentowanej kajakarki i pierwszej kobiety, która z powodzeniem spłynęła z 30-metrowego wodospadu. Film ten zdobył m.in. Nagrodę Publiczności na Banff Mountain Film Festival.

 

Seans 17 kwietnia otworzy film „Adra”, ukazujący życie wspinaczkowe w Północnej Walii i oddający hołd wspólnocie Llanberis, zdobywając nagrodę Best Community & Culture Award na Kendal Mountain Festival w Wielkiej Brytanii. Następnie przeniesiemy się do Francji z „We Walked Under the Earth”, prezentując fascynującą eksplorację niedostępnych miejsc pod ziemią przez grotołazów Cédrica Lachata i Davida Parrota.

 

Podczas każdego seansu uczestnicy festiwalu będą mieli jak zawsze szansę zbierać puzzle ze zniżkami. Każdy kawałek układanki oznacza 11% zniżki, a ci, którzy zbiorą kompletną układankę podczas wszystkich trzech seansów, będą mogli cieszyć się zniżką o wartości aż 33%. Zniżki nie łączą się z innymi promocjami w sklepie online oraz sklepach stacjonarnych. 

 

Sprzedaż biletów na Jack Wolfskin Lądek Film Tour już ruszyła. Zarówno karnety, dostępne w wyjątkowej cenie 99 zł jak i pojedyncze bilety w cenie 44,90 zł można nabyć na oficjalnej stronie festiwalu: https://jwlft.pl. Włącz się do społeczności miłośników outdooru i podziwiaj świat przez magiczny obiektyw Jack Wolfskin Lądek Film Tour!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Rusza rekrutacja do kreatywnej społeczności Converse All Stars! Biuro prasowe
2024-05-06 | 11:00

Rusza rekrutacja do kreatywnej społeczności Converse All Stars!

Converse od lat promuje kreatywność i indywidualność poprzez swoje produkty. Jednak marka nie ogranicza się tylko do projektowania butów i apparelu. Kluczowym działaniem w misji
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.