Komunikaty PR

Krakowskie centrum handlowe zachęci dzieci do ruchu

2023-06-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.08 MB )

Wakacje to dobry moment, aby dziecko zaczęło przygodę ze sportem. Tym bardziej, że jak podaje WHO, już co trzecie dziecko w Polsce w wieku od 7 do 9 lat dotyka nadwaga i otyłość. Pod tym względem Polska zajmuje wysokie, bo aż 8. miejsce w Europie!

W znalezieniu dyscypliny, która zainteresuje dziecko i rozrusza je, pomóc ma organizowany w Nowych Czyżynach w Krakowie „Dzień Sportu”. Już w najbliższą sobotę, 24 czerwca, od godz. 11.00, w centrum handlowym będzie można spotkać się z lokalnymi ośrodkami i klubami sportowymi.

– Więcej wolnego czasu sprzyja treningom. Sobotnią imprezą chcemy pokazać, jak aktywnie zagospodarować wakacje i nie tylko oraz zachęcić dzieci do ruchu na świeżym powietrzu. Impreza ma także pomóc rodzicom w znalezieniu w Krakowie zajęć sportowych, które mogą zainteresować najmłodszych – mówi Anna Brzozowska, marketing manager w CH Nowe Czyżyny.

– Dlatego też w „Dniu Sportu” udział wezmą przedstawiciele lokalnych ośrodków reprezentujących różne dyscypliny, począwszy od cheerleaderek a na piłkarzach kończąc. Będzie więc okazja do tego, aby poszukać razem z dzieckiem ciekawego zajęcia, a tym samym zadbać o jego kondycję fizyczną i zdrowie – dodaje.

Co konkretnie przygotowano? W Nowych Czyżynach będzie można zobaczyć m.in. pokazy umiejętności cheerleaderek z Cheerleaders Kraków. Będzie też okazja do tego, aby spotkać się z zawodniczkami, porozmawiać o tej dyscyplinie, a także zapisać dziecko do grupy trenującej cheerleading.

Ponadto czekać będą pokazy taneczne, jogi oraz ćwiczeń prozdrowotnych dla dzieci, które przygotują trenerki z Lejdis Fitness Club w Krakowie. Każdy będzie miał także możliwość zasięgnięcia porady dietetyka, dotyczącej m.in. zbilansowanej diety i codziennych nawyków żywieniowych.

W centrum handlowym pojawią się także przedstawiciele sekcji piłkarskiej Klubu MKS Krakus oraz sekcji kajakowej Yacht Club Kraków. Oba kluby prowadzić będą zapisy na prowadzone przez siebie zajęcia sportowe z piłki nożnej i kajakarstwa oraz prowadzić gry i zabawy sportowe.

Nie zabraknie także innych aktywności dla dzieci związanych ze sportem. W centrum pojawi się m.in. mini kosz do koszykówki, mini hokej i mini bramka, do której będzie można strzelać gole. Dla lubiących trenować swój umysł, przygotowano natomiast rozgrywki szachowe XXL.

Ruszając się będzie można też pomóc zwierzakom. W Nowych Czyżynach stanie specjalna bieżnia charytatywna. Każdy kilometr jaki pokonają na niej ochotnicy, zamieniony zostanie przez centrum handlowe na 1 złotówkę. Zebrana w ten sposób pula pieniędzy trafi w ręce Fundacji dla Zwierząt La Fauna z Krakowa.

„Dzień Sportu” w Nowych Czyżynach rozpocznie się o godz. 11.00 i potrwa do godz. 17.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe
2024-08-02 | 11:58

Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta

W codziennym jadłospisie najmłodszych brakuje produktów zbożowych – spożywają je w niewystarczającej ilości, a na dodatek jedzą za mało posiłków z pełnego
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.