Kup produkt Starbucks i otrzymaj miesiąc HBO GO w prezencie
Szukasz pomysłu na zimowy wieczór? Od teraz przy zakupie ulubionych produktów Starbucks w dostawie – np. karmelowej Salted Caramel Latte czy świeżo wypiekanych croissantów – dostaniesz 30-dniowy dostęp do platformy HBO GO wraz z katalogiem ponad 300 seriali i 800 filmów w prezencie. Wyjątkowa promocja potrwa tylko do wyczerpania zapasów.
Podczas gdy większość Polaków długie zimowe wieczory spędza w zaciszu własnych domów, Starbucks wychodzi z atrakcyjną propozycją i do wszystkich zamówień złożonych w aplikacji Glovo dorzuca aż miesiąc HBO GO w prezencie. W ten sposób miłośnicy marki mogą skorzystać z oferty platformy, w katalogu której znajduje się przeszło 800 filmów i aż 300 seriali (z polskim lektorem, dubbingiem lub napisami) – głównie oryginalne produkcje HBO, ale też tytuły zewnętrznych dostawców. Wcześniej, między 18 a 24 grudnia, z promocji skorzystać mogli użytkownicy zarejestrowanych kart Starbucks Rewards.
- Wraz z HBO przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dla naszych Gości – użytkowników aplikacji Glovo. Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, otrzymają oni od nas w prezencie aż 30 dni abonamentu HBO GO gratis. W ten sposób chcemy umilić naszym fanom długie wieczory, które ze względu na porę roku i obowiązkowy lockdown, i tak spędzamy w większości we własnych domach – mówi Monika Motus, Starbucks Digital Loyalty Manager.
Jak skorzystać z oferty i aktywować voucher HBO GO?
Chcesz skorzystać z oferty? Zamów dowolny produkt Starbucks przez aplikację Glovo, a do zamówienia dostaniesz specjalny voucher HBO GO. Aby go aktywować, wystarczy w ciągu 7 dni wejść na stronę https://hbogo.pl/voucher i w formularzu rejestracyjnym dodać otrzymany kod, klikając na przycisk „Dodaj voucher”. Potem można się już cieszyć nieograniczonym dostępem do oferty platformy. Od końca grudnia w aplikacji Glovo dostępna jest też specjalna, dedykowana oferta HBO GO, zestaw “SeriaLove dla Dwojga”, w którym znajdują się dwie kawy do wyboru (Americano lub Latte), dwie kanapki oraz dwa ciasta – idealna propozycja dla fanów serialowych maratonów i kinomanów.
Uwaga! Jedna osoba może odebrać voucher tylko raz. Voucher jest wysyłany automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail (tylko w przypadku, gdy w aplikacji została zaznaczona zgoda marketingowa). Po upływie miesiąca od aktywacji do konta zostanie automatycznie przypisana płatna subskrypcja. Aby temu zapobiec, wystarczy zrezygnować z usługi przed upływem 30 dni.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.